past niet help!!

oke heeyy, ik (16) heb al ongeveer 8 maanden met mijn vriendje en dus wouden we misschien verder gaan. Dus we kochten condooms. Toen waren we bij mij thuis en we waren gewoon een beetje aan het zoenen en knuffelen. maar toen deed hij langzaam bij mij dingen uit en dat vind ik prima want dat heeft hij wel vaker gedaan. maar toen begonnen we er een beetje over te praten en besloten de condooms te pakken dus ja alles gedaan en toen gingen we het dus proberen…

maar het probleem was, dat hij helemaal niet paste!! zelfs niet een beetje! het kan natuurlijk dat ik niet relaxt genoeg was ofzo… maar ik was best geil :cold_sweat: maar ik denk dat het komt omdat ik mezelf niet vinger… maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen we hadden het echt een paar keer geprobeerd maar het lukte gewoon niet… weet iemand wat dit kan zijn…?

Je hoeft jezelf echt te vingeren daarvoor. Waarschijnlijk was je onbewust toch erg gespannen, is ook niet gek voor de eerste keer. Gewoon een andere keer weer langzaam opbouwen en weer proberen en er niet teveel mee in je hoofd zitten dat het dan moet lukken

Heb je uberhaubt al hand- of mondwerk gedaan?

Ja dat hebben we gedaan anders zou het wel nog veel spannender zijn

Dank je wel!! Stelt me gerust :blush: ik zal proberen te ontspannen de volgende keer