Past er niemand bij mij? (vrienden)

Ik ben 15(stiekem morgen pas) en heb geen Echte serieuze vrienden. Ik heb het gevoel dat er niemand is die bij me past. Op mijn school scheld iedereen met kk en zijn heel brutaal er is dan een groepje die dat wat minder heeft maar die worden steeds brutaler en ik zie ze steeds met het groepje leuke dingen doen zonder mij. Ik heb ook voor verenigingen gekeken bij mij in de buurt maar er is geen vereniging die bij me past. Ik word er gek van! Ik heb behoefte aan iemand waar ik mee kan kletsen over dingen waar ik me bij dit groepje voor zou schamen. En iemand waar ik dingen mee kan doen die ik Echt leuk vind (niet doordenken viespeuk) nu denken jullie misschien dat ik echt zo’n faking nerd ben. Ik hou gewoon van diyen en Amerika en dingen die daar mee te maken hebben. Ik praat ook gewoon over jongens en hou ook gewoon van shoppen, appel, fangirlen op ytbers dat soort stuff. Maar er is niemand in de buurt waar ik een klik mee heb. Heeft iemand misschien tips? Ben ik echt zo anders als de gemiddelde tiener? Of ben ik juist de enige normale tiener in de buurt?

Hoe? :neutral_face:

In de wwjneek :grinning: Zijn allemaal hele leuke meiden daar! En ik kan het weten :wink:

de wwjneek? Vertel verder.

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-28-326665.63625.html

bedankt! Jij ook Hilary was jij maar president. :joy:

Ze hebben er nu echt een pedofiel als president gekozen

Inderdaad aansluiting vinden in al genoemde topics! :slightly_smiling_face:

Oh: en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

AWWWWH thanks :blush:

Ik herken dit heel erg op mijn school en ik kan er ook niet tegen als mensen daarmee schelden ik heb een beetje hetzelfde probleem alleen ben ik ook echt anderen word ik gepest en gebruikt voor huiswerk

Waar woon je ongeveer?

Ik herken dit heel erg op mijn school en ik kan er ook niet tegen als mensen daarmee schelden ik heb een beetje hetzelfde probleem alleen ben ik ook echt anderen word ik gepest en gebruikt voor huiswerk

Noord-limburg

Kben vroeger ook gepest moest daardoor naar andere school.