past dit bij één ?

http://www.girlscene.nl/images/library/71/f1/c1/91/3_2deeb8a6205bfa5a18f1620498b3fb3535faf88b.jpg

de broek is erg blauw & ik vroeg me af of dit groen erbij past ?

Ja

ik zie eigenlijk geen groen op de foto en je broek vind ik eigenlijk niet zo blauw. Maar dat zal wel aan de fotokwaliteit liggen. Niet? Ik heb ook een hele lichte blauwe broek. Je kent ze wel. die ik altijd combineer met iets wit, grijs of zwart. Maar als ik het combineer met een feller kleurtje dan vind ik het niet meer mooi. Dus ik betwijfel of groen op je broek past. Als je een betere foto had, dan kon ik het misschien beter zien. XD Maar ik vind je bovenstukje wel heel tof uitzien. XD

xx

ik zou het denk ik mooier vinden op een gewone spijkerbroek en als het wat kouder wordt op een donkere spijkerbroek!
xxx

oh wat een leuk vestje! maar ik zou het ook mooier vinden op een donkere broek xx

http://i33.tinypic.com/5anjv6.jpg

& dan met deze schoenen eronder ?

Ja. Maar een donkerdere broek zou beter passen I think.

ja dacht ik ook al

Ik denk juist dat een donkere broek het te somber zou maken de kleuren,
ik vind dit juist leuk! :grinning:

oooooooooooh:) ja ik vind het passen
trouwens waar komt dat vestje
van al sik mag weten tenminste :blush:

ik vind het juist leuk zo met een donkere broek word het weer zo simpel

wauw waar komen die schoenen vandaan? ^^

Ik denk dat een donkere broek leuker zou staan, maar lichter is ook wel weer wat aparter.

Vestje : New Yorker
schoenen : Pimkie
^^ ik voel me gecharmeerd dat jullie het mooi vinden mn vriendje vind het niets hahah

i love it :open_mouth: (L)
een donker blauwe spijkerbroek zal ik denk ik mooier vinden maar dit kan ook wel :slightly_smiling_face:
ik heb ook een jasje die ik echt ge-wel-dig vind maar mijn vriend lacht me altijd kei hard uit als ik het aan heb maar daar trek ik me niets van aan xD het is zo’n jasje wat een beetje lijkt op zo’n militair / circus achtig jasje. en dan doet hij altijd dat geluidje maken wat je altijd hoort in het circus als een clown of een act op komt xD

ja is toch goed, er gaat trouwens echt niemand er in real life op letten of je nou een lichte of donkere broek erbij draagt.

zoals iedereen zegt met een donkere broek vind ik het mooier, maar dit is ook niet erg…

Jongens blijven apart qua stijl haha. Het is echt leuk !