Passieve crush

Heeee, nou een week geleden heb ik alle beetje moed die ik in me had bij elkaar geschraapt en m’n soort van crush op Facebook toegevoegd (wáuw wat een prestatie, ik weet het, kuch). Vorig jaar werkte ik in de Jumbo en daar werkte hij toen ook, en toen vond ik hem echt geweldig omdat hij altijd zo nuchter en nonchalant en mysterieus overkwam. Mede daardoor hebben we ook nooit echt een gesprek of zo gehad, twee keer alleen een enkele vraag en dat was het. Als ik bij hem in de buurt was wist ik me nooit een houding aan, en volgensmij dacht hij altijd dat ik een beetje uit de hoogte of iets was, maar ik dacht dat-ie me in het begin iig wel een beetje leuk vond, maar dat kan ik verkeerd hebben geinterpreteerd.

Nou, een tijdje geleden kwam ik hem tegen opstap. Ik had hem echt al meer dan een half jaar niet meer gezien, en m’n crush op hem was ondertussen vervaagd/vergeten. Hij was met twee vrienden van hem en ik met twee vriendinnen. Ik liep langs en kreeg gek genoeg opnieuw dat benauwde gevoel van spanning en me geen houding aan weten, m’n hart ging ook sneller kloppen enzo, super raar want ik heb hem zo lang niet meer gezien? Hij bekeek me even snel van top tot teen en erna was er niet echt iets, maar volgensmij hield-ie me wel in de gaten, maar het was een beetje ongemakkelijk. Volgensmij vond hij me nog steeds een beetje arrogant haha.

Nouja, toen kwam ik tot de conclusie dat ik op de een of andere manier een extreme zwak voor hem had, ookal wilde ik het eigenlijk niet. Ik vind hem verre van perfect, maar toch heb ik dat gevoel de hele tijd bij hem als ik hem zie lopen. Wat is dit?:face_with_raised_eyebrow:? Haha.

Iig, hij begint geen gesprek ofzo, had ik wel verwacht, hij is er ook niet het type voor (dat mysterieuze vond ik juist aantrekkelijk aan 'm haha). Maar hij had me wel na 5 sec al geaccepteerd, en een goede vriend van 'm die ik nog nooit heb gezien heeft me een paar dagen erna ook plotseling toegevoegd. Is this a sign or something? Oh men ik ben hier echt slecht in. Heeft iemand tips, wat zouden jullie doen?

Thaaaanks alvast haha!

Niet digitaal doen. Stap Op hem af. Wees spontaan.

Ik zou die vriend van hem een berichtje sturen via facebookchat en vragen of je hem ergens van kent. Zo kan je gelijk ook over je crush beginnen want tsja dat is jullie ‘gemeenschappelijke vriend’ op facebook. Zo kan je gelijk info over je crush inwinnen. Daarna zou ik je crush aanspreken dat je hem zag met uitgaan en natuurlijk over die vriend van hem die je plotseling toevoegde.

een gesprek beginnen kan nooit kwaad :slightly_smiling_face: wees gewoon jezelf dan komt alles wel goed :slightly_smiling_face:

masterplan.

Jaa kan! Maar lijkt 't dan niet of ik die vriend leuk vind ofzo? En ik ken m’n ‘crush’ ook niet echt, dus weet niet wat ik dan over 'm zou moeten zeggen haha. En m’n crush zie ik nooit met uitgaan :frowning_face: Echt stommm

En is vragen waar je iemand van kent niet een beetje hyves-achtig? Ofja wat zouden jullie ervan denken als je zo’n berichtje van iemand krijgt?