passende naam voor product

hiiii! voor anw moet ik een opdracht maken over mijn ‘‘droom’’ voedsel. ik heb mijn idee al helemaal verwerkt, maar moet alleen nog een passende naam verzinnen voor mijn product en ik heb totaal geen inspiratie! De naam van het product is een heel belangrijk onderdeel van de opdracht…

Dit is mijn product: (het is allemaal bullshit wat hier staat en waarschijnlijk niet te eten dus let daar vooral niet op)
Mijn product ruikt naar een heerlijke, zachte vanillegeur vermengd met de geur van gebakken pannenkoeken. Van de geur van mijn product loopt het water je automatisch in de mond.
Het heeft een zachte, luchtige bite, maar toch is het ontzettend vol van smaak. Het product is rijk gevuld met romig softijs, brokjes met een overheersende pure chocoladesmaak en een luchtige crème van hazelnootschuim. Er is ook een heerlijk vleugje verse vanille aan toegevoegd. Het smelt prettig op de tong, waarbij de fantastische romige vanillesmaak steeds meer tot uiting komt. Na het doorslikken blijft de verrukkelijke smaak nog een tijdje achter in je mond, maar wanneer je na het product iets drinkt, zal de smaak oplossen.
De bovenkant is lekker krokant en doet me denken aan gefrituurde kip. In het knapperige omhulsel is soja verwerkt, dat aan mijn product net de goede hoeveelheid zout toevoegt. De buitenkant heeft een mooie goudbruine kleur en heeft de vorm van een vierkant blokje. Van binnen heeft het een mooie, aangename gele kleur, dat me doet denken aan de kleur van vanille vla. Mijn product kan je ook op een toastje eten.
Het kan als toetje gegeten worden, maar is ook heerlijk als tussendoortje en zelfs als borrelhap. Niemand kan hier genoeg van krijgen! De blokjes zijn klein, maar geven na een paar blokjes al een ontzettend fijn en voldaan gevoel. De grootte van de blokjes is erg handig, omdat ze zonder problemen in je portemonnee passen. De verpakking is geen zware kartonnendoos, maar een hygiënisch licht tasje. Dit maakt het allemaal nog makkelijker, want hierdoor kan je ze altijd even meepakken als je boodschappen aan het doen bent en heb je geen last van afval. Ook zitten er geen papiertjes om de blokjes heen.

iemand een suggestie? het zou me ontzettend helpen!

anyoneee?
het mag iets heel standaards of belachelijks ofzo zijn hoor, alles beter dan mijn ‘‘gevulde vierkantje’’

eigenlijk vind ik dat best een leuke naam hihi $:

haha ik verzin daar wel iets mee :slightly_smiling_face:

Sensatie in een vierkant, haha echt dom, maar weet niks anders. Zie dit maar als een up! (:

• heaven on earth
  • chocolateblock
  • vanille vierkantjes
  • (zoals je zelf zegt) gevulde vierkantjes
  • squares / vierkantjes
  • hapslikwegjes (maar dat is denk ik een beetje zonde want dan lijkt het of je de koekjes / hapjes zo wegslikt, terwijl in je beschrijving je iets beschrijft waar je echt van geniet)
  • jammies

Enjoyables
Vanillajoy
Vanilla love
Panilla’s (pancakes/vanilla) ( klinkt als chinchilla XD)
Sensations vanilla
Vanilla bites

Die zijn leuk!

Haha, waarom zouden ze in je portomonnee moeten?

haha geen idee eigenlijk! Het stond bij de opdracht als voorbeeld dus heb ik het maar gebruikt… haha slaat eigenlijk nergens op inderdaad!
-------------------------------------------------------------------------
Super dit, echt heel erg bedankt voor de hulp!!

Gaat nou iedereen ineens voor dezelfde schoolopdracht om een tip voor namen vragen? Beetje vreemd.

dezelfde schoolopdracht? wat bedoel je hiermee?