Passen liedjee?

Heeeey, ik heb t pas uitgemaakt met m'n vriendje, hij flirtte met elk ander meisje, uit onze hele school! Ik had m al 4 x gewaarschuwd, en dan zei ie; ja, sorry, ik hou van je, ik zweer t op t graf van m'n oma (?😨) en ik zal me verbeteren. Ik was zo naïef om m te geloven, en toen ie na de 4e x gwn doorging had ik zoiets van laat dan maar, ik ben z'n moeder niet wjw. M'n vriendinnen vonden me gestoord, maar ik werd gwn gek van t zeuren. Eergisteren kwam ik er 's ochtends achter dat ie vreemdging. Ik kwam m tegen in de stad met z'n vriendin. D'r stonde super veel mensen omheen, dus ik kon alleen: zak! uitbrengen, en toen fietste ik snel alleen naar huis. D'r na stonde m'n beste vriendin en n ander meisje dat ik niet kende op de stoep. Ik d8 dat m'n vriendin kwam om te troosten, maar ze zei: we moeten je iets vertellen. Ze biechtten op dat ze OOK n relatie met m'n vriendje hadden!!! M'n vriendin wist fat ik met m had, maar die andere meisjes niet, ik kende ze niet. Ze wisten t ook niet van elkaar. Ik ben beginnen te huilen en heb ze nr buiten 'gejaagd'. T wad op vrijdag, dus t is nu zondag. Morgen moet ik weer naar school, hem weer zien. Ik heb gebeld met m'n bff, hij vroeg haar, kuste haar, flirtte met haar. Ik ben niet ZO boos op haar, maar echt mega op hem! Zijn er liedjes die hier bij passen? Bij t bedrog, bij zijn mega-player gedrag? De tekst moet daar ook op neer komen. Ik kan alleen boy van little mix bedenken. Tips pleasee! X anoniem

Hoofdpijn!!

Overigens is hier een algemeen topic voor. Gebruik de zoekknop.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-039ik-zoek-een-liedje-dat-bij-mijn-situatie-past039-topic-238948.0.html

Het is vandaag trouwens zaterdag btw

Oooh, ty, en wat erg dat k dacht dat t zondag was!:joy: *shame*