pas zoenen bij egt verliefd??

ik heb nog nooit gezoend en weet eigenlijk ook niet of dat normaal is. ik ben 12 en veel meiden uit mijn praten alleen maar over zoenen
ik weet niet of ze zelf ook al gezoend hebben, van mijn vriendinnen pas een. soms heb ik der wel zin in, maar ik heb geen vriendje en je kunt toch eigenlijk je eerste zoen het best krijgen van iemand die je echt leuk vind? of toch niet? ik weet het niet! helluuup!

Je kan best zoenen met iemand die niet je vriendje is … ik bedoel als je iemand alleen leuk vind kan je toch ook zoenen?

Ik zoen ook altijd met eenzelfde jongen…
We zijn ook niet samen maar ik vind hem wel heel leuk, dus kan best vind ik (’:

Je moet het zoenen niet doen om dan eindelijk ontgroent ze zijn. Het is veel leuker om je 1e zoen van iemand te krijgen die je echt leuk vind.(:

ja dat is wel waar
de jongens uit mijn klas zoenen vaak gwoon met meiden die ze niet eens kennen, alleen om stoer te doen, maar dat kan toch ook niet echt leuk zijn

-

Ik heb ook gewacht met zoenen tot ik een jongen echt héél leuk vond, maar dat is voor iedereen anders.
Het moet voor jou gewoon goed voelen!

Je kunt ook zoenen als je daar zin in hebt.

Dat

Maar op je 12e ligt het toch wel net even iets gevoeliger

Ik zou zelf alleen zoenen met iemand waar ik wat voor zou voelen, maar iedereen is vrij om die keuze zelf te maken.

ik ben 14 en heb ook nog nooit gezoend,
maar ik ben ook niet van plan om bijv. in een discotheek met een random iemand te zoenen. Ik wil gewoon met iemand zoenen om wie ik geef.
Maar je moet t zelf weten & weet dat er veel meisjes zijn die veel en veel ouder zijn dan jou en die ook nog nooit hebben gezoend. (:

Dat verschilt. Ik zelf heb ook pas op mijn 14e voor het eerst gezoend met een jongen die ik écht leuk vind. Gewoon omdat ik vooral niet tegen die typjes kan die het doen om vervolgens aan de hele wereld te vertellen. Maar dat ligt maar net aan wat jij liever wilt.

Eh, ik ben 18 en ik heb nog nooit gezoend. Het is maar wat je zelf wil … Ik zie het mezelf in ieder geval niet doen met iemand die ik niet graag zie. Bah.

Dat ligt eraan wat je principes zijn. Ik vind dat je je eerste zoen hoort te krijgen van je eerste vriendje en niet van een random iemand omdat je gewoon zin hebt om te zoenen. Maar er zijn ook mensen die daar anders over denken.

Ik zoen liever iemand waar ik gevoelens voor heb dan een random persoon.

Ik ben op mijn 15de ontgroent door een jongen die ik echt leuk vond. Ik ben blij dat ik heb gewacht. Ik heb nu nog steeds nog nooit met een jongen gezoend waar ik niks mee wilde, heb er ook geen behoefte aan.

Op 12-jarige leeftijd zoenen vind ik best wel vroeg, zéker als het niet je vriendje is. Ik zou het echt niet doen. Wacht gewoon, het is veel leuker als je eerste zoen speciaal is.

Ik ben zeker weer iemand die uit de steentijd is geimporteert, maar ik vind niet dat je zomaar iemand moet zoenen.

Dit. ik vind het echt niet kunnen als je onder je 16e uit gaat en dan random gasten gaat zoenen. Eigenlijk vind ik het sowieso niet kunnen, alleen al je een relatie hebt of allebei wil. Naja, zal alleen ik wel vinden.

je bent 12!!!
je hebt nog alle tijd van de wereld om een hele leuke jongen te vinden waar je mee kan zoennen en ondertussen gewoon wachten en genieten van jongens
maar zoennen is toch wel echt iets wat je uit liefde doet mag ik hoopen