Pas op voor dit nummer.

Ik werd gisteravond gebeld door een nummer,
ik lag te slapen dus toen ik wakker werd was ik nog al moe,
dus ik keek niet naar het nummer.
toen ik terugbelde kreeg ik “dit nummer kost 1,30 per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiel”
nou, lekker dan.
ik heb even research gedaan naar dat nummer en het blijkt dus oplichterij te zijn.

ik wil jullie hier even voor waarschuwen.
het nummer is: +3169002020593 / 09002020593 (0900 nummer & 11 cijfers!)

hebben jullie nog zulk soort nummers? post ze dan even hier (:

like wtf, bedankt!

meer info: http://www.opta.nl/nl/act…aties/publicatie/?id=2892

Hier werd je laatst nog voor gewaarschuwd op teletekst.

lullig. gelukkig bel ik zelf toch nooit terug

zo, ik zal niet echt trug bellen als ik zown nr zie XD
maar ik bel nooit mensen trug als ik die nr nie ken
tenzij ik weet dat ik gebeld word, hehe
maar toch bedankt.

Wel slim bedacht trouwens… :stuck_out_tongue:

dankje wel ik bel altijd terug want meestal is het dan een vriendin die belt maar waar ik het nummer niet van heb hahaha

Volgens mij kan je dit aangeven zodat dat nummer uit de lucht wordt gehaald…

Ik bel nooit terug.

Bij ons op school zei zo’n kerol vandaag tegen een vriend van hem; bel dit nummer maar is gratis, ofzo & dat was zo’n soort nummer.
maar ik bel zo iezo nooit terug/

up

hehe lekkere vriend is dat :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar OT: thanks! en idd ik bel ook nooit terug.

dat nummer kost vast ook geld als je opneemt dus heeft echt niks met terugbellen te maken… :crazy_face:

dankje voor het waarschuwen :]

Daar werd je pas ook voor gewaarschuwd, ik weet niet meer hoe, met krant of TV ofzo.
Volgens mij was het van 1 of andere bende, en als je opneemt kunnen ze je pincode achterhalen (van je mobiel). Of iig, volgens mij was het die wel, als ze eindigen op 93. Me pa werd hier pas ook door gebeld maar die klikte m weg :slightly_smiling_face:

Ik bel toch nooit terug wil me abonnement niet te veel laten kosten XD

x’] dat was ook mijn reactie

mij belt er altyd iemand als ik op school zit, en dat is áltijd het 3e of 4e lesuur! En dan gaa ik luistere op mijn voicemail, en dan hoor ik precies alles wat ik op dat moment hoorde in de les? En het is nooit als we in een stille les zitten, maar altijd bij muziek, of als we mogen samenwerken met andere?

Ik weet dat nummer niet uit me hoofd, want me telefoon ligt boven, maar ik zal het wel een xtje doorgeven :wink: Miss dat het die is!!

Thanks!