Pas op met webcammen

Ik heb iets aan de hand gehad toen ik aan het webcammen was met een in boerka-gehulde negerin uit Bujumbura. Ze had mij overtuigd om een ass-midget in mijn poedel zijn gat te steken. Hiervoor had ik zeker anderhalve tube glijmiddel nodig. Ik had eerst met tandpasta geprobeerd maar dit leek niet te werken.

Een week later kreeg ik via email een link binnen met de beelden en een boodschap waarin gesteld werd dat ik 500 euro moest betalen via Western Union of anders dreigde ze de beelden over te maken aan derden.

Ik ben hier niet op ingegaan en vorige week heb ik leden van zowel Gaia als PETA aan de deur gehad en willen ze mij wegens dierenmishandeling voor de rechter dagen. Gisteren is zelfs het WWF nog aan mijn deur geweest omdat mijn poedel voorkwam op de lijst van beschermde diersoorten. Het bleek te gaan om een zeldzame variant van de Oosterse abrikozenpoedel. Colgate dreigt mij ook een proces aan te doen omdat ik hun tandpasta had misbruikt als glijmiddel en zo hun product in een negatief daglicht heb gesteld.

Ik wil dus ook iedereen waarschuwen om nooit ass-midgets rectaal aan te brengen bij derden als er in boerka-gehulde negerinnen uit Bujumbura meekijken. Een verwittigd man is er tenslotte twee waard!

Cool man bedankt voor je waarschuwing, komt net op tijd. Ik had al bijna een banaan in mijn labrador haar kont gestoken want ik was net aan het chatten met een soortgelijke burkatroel. Gelukkig heb je me tot inkeer gebracht.

Bedankt man.

Heb ik dit serieus gelezen? :flushed:

En ik moet je van mijn labrador ook bedanken

Ahw, wat schattig met die kerstmuts

Wauw.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:’)

Zullen we even gokken?
Binnen hoeveel minuten/uren zit hier een slotje op?

Ik heb gereport, dus het zal niet lang meer duren

Bedankt voor de waarschuwing trouwens Johny

^niet snel gezien de tijd :’) morgen rond een uur of 11 gok ik

volgens mij brandt tandpasta echt een malle op dat soort plekken

Doe maar even niet.

[s]Fluweel wint