Pas op met Syoss.

Er is al wel een syoss topic, maar ik wil graag even een nieuw topic aanmaken zodat het allemaal recent is.
Ik kwam net een topic tegen over haaruitval na het verven en ik schrok me echt dood. Dat was dus ook door het merk Syoss.
Syoss heeft ook mijn kapot haar gemaakt! Mijn haar is super sterk en kan normaal erg goed tegen verven, ontkleuren, wat dan ook, maar nadat ik mijn haar 1x keer heb geverfd met syoss, is het afgebroken, ontzettend droog, en beschadigt. als ik 's morgens wakker word zit het ontzettend in de knoop, en als ik het dan borstel pluist het heel erg, terwijl ik dat voor die ‘verfbeurt’ niet had. ik baal zo erg. ook de kleur was niet als belooft en na 3x wassen er half uit. ik heb toen een mail gestuurd, en ze zeiden dat ik moest bellen, maar ik ben helemaal niet goed geholpen. ik wil jullie dus gewoon even waarschuwen. het is vast en zeker goed gegaan bij sommige mensen, maar kijk toch uit alsjeblieft!

Goed idee.
Ik schrok echt van dat ene topic.

inderdaad! Die schampoos, daar worden mijn haren juist ontzettend droog van. Echt rot spul.

Hm raar, de andere producten van Syoss (shampoo, conditioner, etc) werken bij mij wel heel goed ;p

ja die shampoo werkt bij mij ook voor geen meter.

Je kan 'm ook uppen hè Miraya, het topic is nog recent genoeg. Ik ga 'm toch sluiten.