party

hallo iedereen,
ik ben 7 januari jarig.
ik wil samen met mn vriendin een spetterend feest geven.
we hebben al veel ideetjes bedacht maar, ik blijf twijfelen dit zijn onze ideetjes:
dansfeest, het leek ons heel gezellig. maar, ik ben bang dat niet heel veel mensen durven te dansen.

filmavond, het leek ons lekker neutral en gemakkelijk maar, ik ben bang dat er een aantal mensen de film niet leuk vinden (een geschikte film kiezen is echt heel moeilijk voor mij:( )

en het laatste ideetje is:
soort van ik hou van holland, het leek me erg leuk en vooral gezellig maar ik ben bang dat niet iedereen het leuk vind en dat niet iedereen gezellig meedoet.

hebben jullie mischien leuke ideetjes?
alvast heel erg bedankt!
greetz Anna

[i]n ideetje is om niet te veel te plannen!
als je een heel schema in je hoofd hebt,
ga je een hoop eisen stellen.

vat t niet verkeerd op, maar je moet t wat op zn beloop laten.
het is leuk om wat plannen te hebben,
maar doe t niet te veel.

zou zonde zijn dat je daarom je feestje minder leuk vind![/i]

Zolang je maar geen strak tijdschema gaat maken. Moet wel een beetje ‘los’ zijn.
Heb verder geen ideeën overigens. Ik weet niet wat jouw vrienden leuk vinden om te doen (:

Toen ik 11 was ging ik altijd lekker makeuppen enzo. misschien kan je een combinatie maken van die dingen? eerst film en dan dansen ofzo.

Ik zou gewoon zorgen dat je met z’n allen kan chillen, en misschien hier en daar een dom spelletje doen. Zo hadden wij met oud en nieuw een spel van “wat ben ik” gedaan, maar dan gewoon met briefjes en plakband een briefje op je voorhoofd waar dus iemand anders een persoon op schrijft en je dan moet raden wie je bent. Heel dom maar het was echt ongelooflijk grappig!

Zo zijn er vast nog wel meer dingen die je op het moment kan beginnen. Als je daarnaast gewoon zorgt voor een lekker muziekje moet het wel goedkomen. :wink:

ojaa en wat vinden jullie van een dropping zou dat mischien ook leuk zijn??
greetz

Wij hebben wel is gegourmet met een hele groep. ( Vooral jongens, kostte veel geld en vlees etc)
En daarna gingen we kingzen. Das zo´n drankspel met opdrachten.

Sorry, zie net pas dat je 11 bent.
Uhm…
Dan zou film kijken wel goed idee zijn denk ik. o.o xD

^ Hahaha kingzen is leuk, wist ook niet dat ze pas 11 was :stuck_out_tongue: