Party

Heej meiden,

Ik heb een probleem, dat is dat ik binnenkort het feestje van mijn BFF heb. Maar ze geeft een disco met DJ enzoo, nu is mijn probleem dat het een thema krijgt: Western (zoals een cowboy ofzow) of Black-White. Wij thuis hier hebben niet zo veel geld, maar ik wil er wel echt LEUK uitzien. Ik ben niet zo creatief met naaien ofzow duss…

Heeft iemand een idee hoe ik een leuke outfit kan vinden die niet te duur is?

XX van N

Lenen van iemand? Succes! :slightly_smiling_face:

Spijkerbroek, en een blouse(liefst ruitjes?) opknopen tot boven je navel en je bent een cowgirl?

western: spijkerbroek, cowboylaarzen (als je die hebt), een ruitjes blouse, soort giletje eroverheen. Zoiets?

zwart wit: Zwarte broek, wit hempje, leuke sieraden.
of: Witte broek, zwart hempje, leuke sieraden.

succes!
xx

Is het misschien ook leuk om er een (zwarte) stropdas bij te doen?

ja! hoe extremer hoe beter toch? bij thema’s.

inderdaad lenen, of wat ook leuk is;
een kledingruil-middag met andere vriendinnen (of ook met je BFF erbij) organiseren en dan alle kleding die je minder of helemaal niet draagt meenemen en dan gewoon kleren van elkaar voor een maandje ofzo ruilen. (:
succes en veel plezier!

Mijn vriendin en ik gingen met carnaval als cowboys verkleed, maar we vonden die neppistooltjes te duur dus toen hebben we elk 2 bananen gekocht als revolvers (’:
Het was in ieder geval geslaagd, we kregen er veel leuke commentaren op. xD

Hahahaha leuk. xd

Heeft iemand een idee hoe ik een leuke outfit kan vinden die niet te goedkoop is?
Moet dat niet ‘niet te duur’ zijn? Haha

anyway, je kan heel simpel gaan toch. Bijv. een zwarte broek, zwart-wit gestreept shirtje, zwarte schoenen. Geen flauw idee of je dat hebt, maar ik zou eens kijken wat voor zwarte en witte dingen je in je kast hebt liggen en dat combineren! anders kan je idd een geruit blousje opknopen, wit shirtje eronder en een spijkerbroek of rokje. En dan enkellaarsjes. Misschien kun je ergens een goedkope cowboyhoed scoren.

nou best simpel toch?:
spijkerbroek liefst beetje losser maar strak kan ook goed
blouse ruitjes
rovolver met riem en holster is niet duur als je een koopt van echt plastic dus zonder dat hij echt kan schieten…
en laaren
evt nog hoed
klaar