party

hee meiden,

ik ben uitgenodigd voor een party, alleen ik twijfel of ik zou gaan. ik heb best zin enzo, maar het probleem is dat mijn 2 vriendinnen die ook gaan, met heel veel mensen omgaan waar ik niet mee om ga. en ik ben gewoon bang dat ze me straks laten stikken ofzo. zal ik gaan? x

Ja, dan leer je ze toch ook kennen?

Ja, zo ontmoet je ook nieuwe mensen, stel je je gewoon aan iedereen voor die je nog niet kent het komt vast wel goed.

nieuwe mensen ontmoeten is ook leuk hoor;]

als je gaat leer je die mensen ook kennen.
wie weet zijn ze wel heel aardig!
maak er een leuke avond van!

gaangaangaangaan!
nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk.
en je kan indd altijd weggaan =)

haha oke bedankt iedereen!
jaa dat vind ik dus ook, alleen die vriendin zei dus van ja er zijn wel allemaal mensen die je niet kent enzo, maar jullie hebben me overtuigd hihi!

Vond ik ook altijd een beetje kut, maar geloof me, niemand op een feest gaat stom tegen je doen hoor, als je je zelf tenminste een beetje leuk opstelt. Gewoon een beetje gezellig mee doen en je word er zo bij betrokken!

gewoon gaan. ik heb zo vaak feestjes waar ik niemand behalve de gene die het feest geeft ken.

je leert er zoveel mensen kennen en het is altijd leuk geweest.

ik was laatst ook op een feest met een vriendin en zij kende iedereen van volleybal en ik niemand. toen ben ik gaan socializen en werd het heel gezellig. (:
ik zou gewoon gaan en anders kun je idd nog altijd weg.

Ga der lekker heen! Je kunt van te voren ook tegen je vriendinnen zeggen dat je het best vervelend vind dat je veel mensen niet kent. Waarschijnlijk zal het gewoon hartstikke leuk worden en leer je zo juist meer mensen kennen! En als je vriendinnen jou laten stikken, zijn 't ook geen goeie vriendinnen. Maar je moet er wel voor openstaan!

Ga gewoon, party’s zijn altijd leuk :stuck_out_tongue: En je leert daardoor nieuwe mensen kennen, tadaaa :grinning:

Ik zou gaan, laatst had ik hetzelfde probleem.
Maar achteraf ben je blij dat je bent gegaan want op het moment zelf is het lang niet zo erg als het moment voor het feest dat je twijfelt aan alles.
Bovendien hou je er ook nog nieuwe vrienden of kennisen aan over.