party waar iedereen heen gaat... &ik mag niet

Haii,
ik heb een probleem en ik weet niks erop te verzinnen. Over 3 weken is er een feest voor iedereen onder de 16 in een soort feestzaal. Iedereen gaat erheen, sommigen gaan indrinken (gemiddelde leeftijd is 14…), en ze mogen tot minstens 1 uur blijven, sommigen zelfs tot 3uur. Ten eerste is mijn moeder HEEL erg tegen alcohol, dus zou ze me alleen daarom er al niet heen laten gaan; ze is bang dat ik er toch aankom. Ten tweede; mijn broer van 17 mag nog niet eens tot half 1 blijven op een party van een klasgenootje ;O. Dus zou ik al helemaaaaal niet (k ben ook 14) tot na half 12 ofsow mogen blijven. Nou zou k kunnen zeggen dat ik bij een vriendin slaap, maar ik mag nooit in een weekend blijven slapen bij iemand dus zou het nu ook niet mogen. Help???

Bij een vriendinnetje slapen, en anders: deal with it. (:

Je klinkt ook te jong om daarheen te gaan. Wees blij dat je niet mag.

Dat was het eerste wat ik dacht.
Het klinkt alsof ze het niet echt leuk vind en er alleen heen wil omdat ze anders niet cool is ofzo.

zoveel vrijheid is niet tof, straks word je nog een SNOL! :wink:

sowieso, drinken op je 14e is niet gezond,
dus op dat feest komen alleen maar domme mensen.

Hoe oud ben je? 14? Vind je jezelf ook niet te jong? Vind je die anderen ook niet te jong? Ik wel.

Het is maar 1 avondje. Als je de leeftijd hebt om uit te gaan zul je daar vast ook genoeg kansen voor krijgen.

Amen!

Indeed.

Kind van 14, ga spelen met je poppen ofzo, ¬¬

Je bent volgens mij te jong daarvoor, als ik je zo hoor :’)

Ach joh, bij mij op school gingen ze in de 3e allemaal naar hockeyfeesten (tenminste, de ‘wat populairdere’).
Om zich vervolgens helemaal lam te drinken, en na het weekend erover op te scheppen op school.
Ik ben er nog nooit geweest, godzijdank :’)

Een 16-feest waar de gemiddelde leeftijd 14 is? En ze drinken allemaal alcohol? Vind je het gek dat je niet mag :’) Waarschijnlijk kruipen die kindertjes na één drankje al kotsend over de grond.

Ik wil ook niet gaan drinken. Ik vind het ook dom, maar mijn vrienden doen dat ook niet, alleen classmates ensow. Maar het is een feest juist voor mijn leeftijd; 16-…

denk dat heel veel mensen van 14 dit niet mogen.
Zelf ben ik 16 en blijf ik als ik uitga ook niet tot het laatste, vanwege vechtpartijen en dronken mensen die nogal heel vervelend kunnen gaan doen. Zelf moet ik daarheen ook 20min fietsen en wordt daarom ook gehaald en gebracht door me ouders, niet dat ik dat altijd leuk vind, maar het is ook voor je eigen veilgheid ( wel met de auto dan hea xd ) Of ik blij gwn bij een vriendin slapen =)

Ga na of je het zelf wel zo leuk zou vinden, en anders ; bespreek het is met je ouders!

Hahah, ik ben één keer op een hockeyfeest geweest. Als intro mee, met een vriendin van me. Dat meisje was altijd heel netjes, en ja, gewoon weet je wel. Op 't hockeyfeest heeft ze met minstens zeven jongens gezoend, en ik stond daar echt van: Ja, wat is hier nou leuk aan? Iedereen was lam en ik vroeg me echt af wat ik er nou deed. Doe mij maar gewoon de kroeg op een donderdag-, vrijdag- of zaterdagavond.

-

Heb je er uberhaupt zin in? xD