Party voor twee 15 jarigen.

Hi !
8 juni ben ik jarig & een vriendin van me 9 juni.
Dus wilden we samen een party geven, maar heeft iemand ideeën?
de keren daarvoor deden we gewoon apart, en deed ik meestal gewoon in de garage lekkere dingen zetten en daar muziek op enzo, en dan beetje de avond door komen ;p. Maar dit keer wil ik (en zij ook) iets leukers, want we doen iets met ze tweeën komen er ook meer mensen. Dus iemand ideetjes? (:
we worden allebei 15 ! thanks x

Hoeveel mensen ben je van plan uit te nodigen?
En wil je iets gaan doen, als in ergens heen gaan, of meer thuis iets leuks organiseren?

Film
Bowlen.
pff verder weet ik nix.

Locatie huren?

Gewoon thuis mensen uitnodigen, thema kiezen waarbij je je huis ook goed kan versieren (jungle, red&black zoiets), muziek opzetten en drank kopen … Met een (beetje) drank wordt alles leuk ! :]

Uhhh, 10-20 ?
niet extreem veel iig.
sowieso niet boven de 20. En denk eigenlijk wel iets thuis.

Oke, dan gewoon thuis, muziek enzo.

karaoke, flesje draaien :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Vriendinnen van mij en ikzelf gaan dit jaar ons feest als volgt houden:

Barbequen in de enorme tuin van vriendin R
Kampvuur maken in dezelfde tuin
Overnachten in dezelfde tuin (onder een grote partytent)
Volgende dag High Tea

Mijn vriendinnen zijn allebei 15 geworden, ik 14. :slightly_smiling_face:

Ook leuk, wat is trouwens een high tea? zou wel even googlen ;p.
Maar wij hebben jammer genoeg niet echt een tuin voor een partytent en vriendin ook niet ;p

High Tea is een soort lunch waarbij thee gedronken wordt waarbij allerlei lekkere dingen worden geserveerd, zoals scones, muffins, sandwiches, taartjes, bonbons … verzin het maar. Alles kan. :slightly_smiling_face:

Of heeft iemand ervaring met ergens iets bakken ofzo ?

Ik bak best wel vaak taart/cake oid met vriendinnen (met z’n 5en).
En om eerlijk te zijn vind ik dat vaak al druk ;p Dus met 10en moet je goed organiseren en voorbereiden. Maar het kan zeker heel leuk zijn.
Wat ben je van plan om te bakken dan?

High tea is trouwens ook suuuperleuk, heb het vorig jaar met de verjaardag van een vriendin gedaan, echt gezellig.

En nu heb ik zin in thee ;p

Jaa dat is wel leuk!

oke ! Thankyou.
mij lijkt een high tea ook wel heel leuk, maar zelf lus ik geen thee :cold_sweat: .
hahaha. En me moeder zei zonet van ; Volgens mij kon je hier ergens in de buurt pizza’s maken. Dus dat, dat zou ik dan niet thuis doen hoor, maar ergens anders.
Zaal huren lijkt me ook wel goed idee, maar geen idee waar ik dat kan huren.

up!

cocktailparty :]?

Uhm nee, jammer dat we niet zo’n grote tuinhebben ;p

Jaaaa. Maar is dat veel anders dan gewone party ? ;p