Party Proof Make-Up (zodat het niet uitveegt/uitloopt)

Weten jullie nog goeie tips hoe je make-up fatsoenlijk blijft zitten tijdens een goeie party? Bij mij veegt/loopt het namelijk altijd uit, waardoor ik eruit kom te zien als iemand die in het donker make-up op heeft gedaan:6

Verplaatst naar beauty.

en koop gewoon waterproof, waterproof oogschaduw en eyeliner, en gebruik een make-up basis. de hema heeft een goeie

Idd waterproof, door zweet & vet loopt make-up heel snel uit. Met waterproof zou iig dat zweet voorkomen moeten worden.
Gosh heeft hele goede waterproof eyeliner.

oogschaduw basis en een faceprimer

is een make-up basis ook nodig voor je dagelijkse make-up?

(en dan bedoel ik, mascara, foundaiton, en poeder:P)

@ lieeesjuhhh: Ligt eraan of jij merkt dat dat nodig is. Als jij dagelijks denkt “neeee nu is mijn foundation er alweer af” dan kan je wel eens een primer proberen.
Voor foundation gebruik ik het zelf niet, voor oogschaduw wel.

Bij mij is mn foundation er echt snel af!
Wat is een goede primer? en breng je het gewoon op als foundation?
xx

.

Bij je ogen kun je er haarlak overheen spuiten. xD Ogen goed dicht doen, en 2 minuten dicht houden als je het erop gespoten hebt. NIET eerder open doen, want dan komt de haarlak in je oog, en dat doet godsgruwelijk zeer (believe me, I tried. :stuck_out_tongue:). x’D

Daar word je blind van >…<

lykt me idd niet zo slim om haarlak op je ogen te spuiten ;O

Goede oogschaduwbasis en primer onder je foundation. En waterproof eyeliner & mascara!

Haarlak? haha. Nee, koop maar beter een oogschaduwbasis (bijv van hema).
En voor de rest een faceprimer onder je foundation.

ikzit op dansen en tydens optredens is het niet mooi om te glimmen. wy doen ook altyd haarlak over onze hele gezicht… loopt niet uit, EN j gaat niet vreselyk glimmen ofzo… maar innd wel je ogen 2 minuutjes dicht houden

rare vraag: wat is primer? en waar kan je dat kopen? :expressionless:

wie gebruikt er faceprimer van de hema? (A)

Daarom zeg ik: je ogen dichthouden. :stuck_out_tongue:

wat is het&waar gebruik je het voor/op, en wat is een goede om te kopen?