Party nummers (Muziek)

[i]Hoihoi,

Ik ben over 2 weken jarig en wil dit jaar mijn verjaardag wat groter vieren, met een groep van 20 man lekker buiten zitten bij een vuurkorfje etc. Maar hier hoort natuurlijk lekkere muziek bij! Ik wil zelf een cd’tje samen stellen omdat de radio 's avonds laat altijd bagger is. Wat vinden jullie “hot” qua muziek op het moment? Ik heb er al een paar, dit soort muziek zoek ik:

Kesha - We R who we R
DJ Paul Elstak - Rainbow high in the sky
Rihanna - S&M
Rihanna - Who’s that chick
Enrique Iglesias - Tonight
Lady Gaga - Born this way
Usher - More
Taio Cruz - Higher
Neon Trees - Animal

Muziek wat je dus vaak in discotheken hoort.

Brand los![/i]

Is al wat ouder, dus minder ‘hot’, maar ik vind Animale van Don Diablo nog geweldig.

Dev Ft The Cataracs - Bass Down Low
DJ Koltsov Ft. Alex Rostov - Storm

Thanks! Ik vind dat nummer Storm, weer iets té abstract, dat er zeg maar niet gezongen wordt maar alleen maar een beat is.

Meer nummers? haha, ik moet er sowieso wel 2 uur mee vol kunnen maken xd

LMFAO - Shooting star

zeg even wat je van dat liedje vind (:

Katy Perry feat. Kanye West - E.T. (Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=c3GLBPcOixI&feature=related

@ Lover girl, begin vind ik nog al apart, en halverwege tot het eind vind ik wel leuk :slightly_smiling_face: Die E.T schrijf ik ook op me lijstje :wink:

Waarom pak je niet gewoon een kladblok, een pen en zet TMF of MTV aan. En als je digitale tv hebt, kan je nog beter TMF Dance aanzetten.
Gaat veel sneller dan dit.

Somebody call 911! Shawty’s fire burning on the dancefloooor ( van Sean Kingston)

Iets van Rock your body van MVP ( mn favo dans nr vd basschool mjaa XD)

I LIKE IT XD

Je kunt ook een cd van Nope is Dope opzetten?

dat is ook goed idee :slightly_smiling_face:
thnx allemaal!

friday - rebecca black :grinning:

hehe ;p sorry

of kijk ff op de websites van slam fm en de top 40 enzo. Staan vaak wel lijsten met nummers op, zoek je daar de leuke uit.
En je kan ook een hele cd downloaden als 538 dance smash 2011 vol. 1. Maar ik weet niet of je die muziek leuk vindt :slightly_smiling_face:

Hey (Nah Nah Nah) - Milk & Sugar vs. Vaya con Dios
Vind ik altijd wel leuk, kan je lekker meeschreeuwen HEEEEEY NANANA

TMF jaarmix 2010 is totaal 3 uur… alle delen staan op youtube, en alle goede nummers zitten erin

hahahah +1

Beautiful Mashup - DJ Earworm

Het is dus een mashup van heel veel nummers van Sean Kingston, en ik vind hem echt geweldig :grinning:.

Best vreemd maar het liedje dat onder dat filmpje staat is Emily Osment - Lovesick

Hahaha geniaaal.

http://i52.tinypic.com/z8ivc.png