Partnerswitch

Ik zit op pas-de-deux en ik dans al 5 jaar met een en de zelfde jongen alleen ik kreeg laatst een mailtje dat ik met een andere jongen gingen dansen, ik dacht dus dat mijn “officiele” danspartner stopte maar dat bleek later helemaal niet zo te zijn! Hij kreeg ook een nieuwe danspartner, de reden hiervoor was dat het soms beter om eens van partner te wisselen, maar ik weet dat dat niet de echte reden is want de echte reden wist mijn vader dus… Alleen die mocht het niet vertellen! Dus nu voel ik me ongeloofelijk kut omdat er dus van alles voor me verzwegen wordt… Ik begin een soort van aan mezelf te twijfelen! Wat moet ik hier nu mee, ik zit er behoorlijk mee!

oeh ik zou me ook kut voelen als iedereen om me heen het wel zou weten maar ik niet,
uhm probeer je vader over te halen en zeg dat je m anders niet meer kan vertrouwen ofzo ? haha gewoon chantage
maar ik zou ook gek worden als ik t niet mocht weten.

best wel raar opzich, hallo het is je vader hoor, die kan het zijn dochter toch wel vertellen.

Verkeerde onderwerp…

Je kunt toch gewoon met iedereen praten en vragen of ze het niet meer willen doen? Ik weet wel dat het kut is ja, maar het is nu al gebeurt :wink:
Wel raar dat je vader dat deed. maarja.

Heel raar dat je vader het je niet wil vertellen.

Wat vindt je partner ervan?
Als ik jou was zal ik samen met hem een oplossing zoeken; óf de boel saboteren en lekker samen blijven dansen of samen ergens anders gaan dansen!

negeer je vader totdat hij het vertelt =P

Oke, iik weet wat de waarschijnlijke reden is: Ik ga met iemand anders dansen omdat dat misschien mooier staat qua perfectie! (dus het is alleen maar positief (gelukkig))