hej!
ik ben op zoek naar een kadotje voor mijn vriend.
nu zat ik te denken aan partnermassage. dus dat ik hem ga masseren ( soortvan cursus) zouden jullie dat aan je vriendje geven/wat voor jullie vriendje vinden?
liefs
hej!
ik ben op zoek naar een kadotje voor mijn vriend.
nu zat ik te denken aan partnermassage. dus dat ik hem ga masseren ( soortvan cursus) zouden jullie dat aan je vriendje geven/wat voor jullie vriendje vinden?
liefs
ik zou dat mijn vriend nooit geven. dat is veel te squishy en romatisch en gemaakt erotisch voor ons.
ik vind het wel een leuk idee! net als wat faalhaasje zegt, het moet wel bij jullie samen passen. als jullie allebei van erotische dingen houden is het wel leuk
nee dat nou niet zo zeer;) maar hij houdt er wel van om lkkr over zn rug gekriebeld te worden…vandaar dat idee.
dan past het misschien wel bij hem!
En massage hoeft toch niet per se erotisch te zijn? Mijn vriend masseert mij zo vaak, en dat loopt heus niet gelijk uit op seks ( okee soms dan )
Ik vind het wel een leuk idee! Want na die ‘cursus’ kun je hem nog vaker masseren, zal hij vast wel fijn vinden.
nee dat dacht ik ook al, thoeft van mij gewoon niet erotische te zijn… en ehh we gaan heb bij een praktijk ofso doen dan heh:P
wil hem dr gewoon mee verwennen…dat is m’n bedoeling erachter. en idd…dan kan ik het nog veel vaker bij hem doen…zal hij ook vast niet erg vinden…
maar vraag me af of hij het leuk voor zn verjaardag zal vinden…
Ik vind het wel een leuk idee, alleen ik ken die jongen niet dus ik heb geen idee of hij er blij mee zal zijn of niet!
Uiteindelijk moet jij het cadeau verzinnen wat bij hem past.