Partner van transgender

Hee people,

Ik vroeg me af of er hier net als ik ook mensen zijn die een relatie hebben met iemand die transgender is. Zelf heb ik een relatie met een transman. Het lijkt me leuk en handig om ervaringen uit te wisselen zoals; wat maakt het anders, wat vind je lastig, maar ook wat zijn de positieve kanten.

Ik hoop dat er reacties komen, als er mensen zijn met een soortgelijke situatie natuurlijk :slightly_smiling_face:

Ik heb een relatie gehad met een transman, en mijn beste vriend (en nog een paar andere vrienden haha) zijn ook trans. Ga best veel met die communitie om :stuck_out_tongue: Dus hoi! Vraag maar wat je wilt weten haha c:

Om ff op je vragen te reageren in de beginpost; ik heb 3 1/2 maand een relatie gehad met een transman, wist vanaf het begin al dat hij twijfelde over zijn gender, en na ong 3 weken schakelde ik echt over van ik heb een vriendin naar ik heb een vriend. Voor mijn omgeving was het best confusing, aangezien ik eerst uit de kast kwam bij iedereen en toen was het van; eh tja eigenlijk heb ik een vriend. Maar verder was het voor mij een normale relatie.

Ik ben eerst ook uit de kast gekomen als lesbisch, nouja eerst biseksueel, toen lesbisch en daarna toch weer aan het twijfelen. Uiteindelijk ben ik erachter dat ik panseksueel ben en dus op personen val ipv geslacht. Maar ik ken dat inderdaad wel, dat mensen zoiets hebben van; jij viel toch op vrouwen?

Ik moet zeggen dat ik het ook niet heel anders vind ofzo (ik heb in het verleden wel vriendjes gehad). Ik was vooral benieuwd naar andere partners, aangezien ik die via social media enzo nog niet zoveel tegen gekomen ben. Had je ex trouwens veel last van onzekerheid over zijn lichaam?

Dat had ik ook, ben uiteindelijk er achter gekomen dan ik pan ben :stuck_out_tongue:
Ja hij was best onzeker, maar dat hoort denk ik ook gwn bij transgender zijn. Terwijl ik vond dat het nergens voor nodig was maar ik snap het wel. Want ja als je in het verkeerde lichaam zit is het moeilijk om goed te voelen over jezelf.