partner staat op datingsite

Hallo iedereen,

ik wil graag iets met jullie delen waar ik heel erg mee zit.
Ik heb al 3,5 jaar een relatie met mijn vriend, en we wonen sinds
een jaar samen. Er is al wat in het verleden gebeurt dat ik hem soms niet vertrouw, dit heeft niet met andere vrouwen te maken maar met sites. Doordat ik al een tijdje een raar voorgevoel had heb ik in zijn telefoon gekeken waar hij al laatst heeft gekeken. Ik ben er toen achter gekomen dat hij op Pepper zat ( datingsite ) ik vertelde dit aan hem waarop hij antwoordde, dat het niets te betekenen had en dat het reclame was waar hij per ongelijk op heeft geklikt. Ook dit vertrouwde ik niet helemaal. Ik heb daarom zelf een Pepper account aan gemaakt om te zien of hij de waarheid spreekt en tot mijn grote verbazing, zag ik zijn foto met aan andere voornaam erbij, plus dat hij zich heel romantische opstelde naar andere vrouwen. Hij had op zijn pagina staan dat hij van een film kijken houdt en dat hij strand wandelingen heel erg romantisch vind. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij geeft aan dat het niets iets was. Maar waarom zou hij zich zo romantisch opstellen.

Aangezien we al 3,5 jaar bij elkaar zijn plus dat we een 1 jaar samenwonen weet ik niet wat ik moet doen. Het doet me blijkbaar meer dan ik had verwacht. Ik vind het nu heel erg moeilijk om hem te vertrouwen.

Hebben jullie tips voor mij ?

Misschien zou jij hem met je nep account hem een berichtje kunnen sturen op die site. En als hij dan reageert, weet je wel zeker dat hij nog actief is op de site en kun je dan een beslissing maken.

Dat jij een account maakte om hem te checken vind ik raar. Maar nu blijkt dat hij wel degelijk op datingssites zit vind ik dat hij fouter(?) zit. Ik zou hem sowieso confronteren en vragen waarom, ik zou tbh niets stiekem meer doen ookal zou dat geniaal zijn

Ikzelf zou hoe fout het eigelijk ook is (maar in principe is hij zelf ook verkeerd bezig dus heb jij het recht) inderdaad ook op hem reageren met een nep account. Zorg wel dat het niet opvalt dat het een nep account betreft. Ik weet niet of dit een juist advies is maar ik had dit wel gedaan wanneer ik in jouw schoenen stond.

Een vriendin van mij zat in exact dezelfde situatie maar zij wist al zijn wachtwoorden en kon dus ook makkelijk op zijn account komen.
Toen bleek dus dat hij veel privéberichten naar meiden verstuurden en vaak ook seksueel getint dus ze heeft de relatie meteen beëindigd.

Nu wil dit niet zeggen dat dit ook zo bij jou hoeft te zijn maar ik zou zelf heel achterdochtig worden als ik achter zoiets kwam.

O meid, wat rot…
mijn ex deed dit ook, maar dan via tinder. Zo kreeg ik dus screenshots van meiden die mijn vriend zagen staan op tinder en badoo. (en dus ook hoe laat hij online was etc.)
Eerst wilde ik het niet onder ogen komen, mede omdat hij verzekerde dat het “niks” was. Zijn mobiel was verboden terrein, en doordat hij het wachtwoord constant veranderde kon ik er nooit op. Hoe vaak ik wel niet geprobeerd heb zijn mobiel onder zijn kussen vandaan te trekken midden in de nacht, en dat ik er dan nog niet in kon omdat hij net het wachtwoord weer veranderde. Zijn excuus was dat zijn telefoon privé was voor zijn werk. En ik was blind van liefde.

Uiteindelijk kwam ik natuurlijk achter steeds meer dingen en werd ik helemaal gek. Omdat ik zo hysterisch was geworden en mezelf was kwijtgeraakt in de relatie heeft hij het uitgemaakt. Ik heb zelfs een psycholoog bezocht omdat hij mij verzekerde dat het allemaal in mijn hoofd zat en onzin dacht. 3 maanden na onze break werd er een soa bij mij vastgesteld. En dan praten we over een man van 24.

long story short:

Een man die op datingssites zit, en al helemaal pepper! (Om daar goed gebruik van te kunnen maken moet je betalen! )
die zijn gewoon niet te vertrouwen. En ontkennen zullen ze toch wel, want waarom niet? De waarheid is vaak te lastig voor vreemdgaande mannen terwijl ze ook nog nooit hun best doen om het goed te verbergen. En als hij op een betaalde datingssite zit, waar zit hij dan nog meer allemaal op of waar liegt ie allemaal nog meer om?

Sorry voor de heftige reactie, maar door mijn eigen beleving haat ik zulke mensen en vind ik dat jij veel beter verdiend! Once a cheater always a cheater. Maakt niet uit of dit fysiek of mentaal is.

Wat een kutsituatie. :frowning_face: Ik zou hier ook niet te luchtig mee omgaan. Je hebt het recht om te weten wat er aan de hand is.

Snap niet wat er fout aan is vanuit haar kant om zelf een account te maken om zijne te kunnen bekijken. Het is gewoon raar dat hij die zooi heeft, ik zou ook willen zien wat daar dan op staat en ik zou ook met een nep account op hem reageren. Als het niks is, waarom heeft hij het dan en gebruikt hij het nog?

Vaak draait het idd allemaal om seks helaas.

Ik ben ook zo iemand die dan zelf een account aanmaakt en vervolgens een bericht stuurt om te kijken hoe hij reageert :’) Zie hier ook niets fouts in, als hij op zo’n site zit en je niet vertrouwt met zijn telefoon of wachtwoorden kan je het nooit zeker weten.

@jakethedog hij heeft toegegeven dat hij een nieuwe hotmail heeft aangemaakt voor Pepper zodat ik er niet achter kon komen aangezien ik zijn andere hotmail de wachtwoorden weet

Precies dit dacht ik ook

Maar zou hij daar intrappen dan? Het lijkt me namelijk niet dat een man veel berichten krijgt van vrouwen via pepper. En dan ineens krijgt hij een bericht van een mooie meid. Beetje toevallig.

Als ik dit zou zien bij mijn vriend dan zou ik denken dat zijn vrienden het profiel gemaakt zouden hebben, zo flauw zijn die wel.
Maar aangezien het waarschijnlijk niet zijn vrienden zijn, zou ik niet meer op zijn mobiel kijken, maar het er nog een keer serieus over hebben en er goed bij vertellen wat het met je doet.

Dat zou ik dus nog verdachter vinden… Als het op zijn normale account zou binnenkomen laat hij zien dat hij gewoon te vertrouwen is, aangezien je dan gewoon kan lezen of hij actief is (lijkt mij, ik heb geen idee hoe pepper werkt). Dat hij helemaal een nieuwe mail heeft aangemaakt zodat jij niets kan lezen zou ik niet vertrouwen.

Ik hoop dat ik je nu niet nog bezorgder maak dan je al was, probeer alleen een eerlijke mening te geven!

weg enzo.

Wow heftig hierboven! :sob::muscle: goed dat je voor jezelf hebt gekozen.