Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb altijd aangenomen dat je bij particuliere opleidingen zoals B Academy geen theorievakken krijgt zoals geschiedenis, rekenen, Engels, Nederlands. Meestal kom je bij het volgen van zo een opleiding ook niet in aanmerking voor een lening bij DUO, dat is dan wel jammer. Toch denk ik er steeds meer over na om een particuliere opleiding te gaan volgen om op zo een manier door te leren of mezelf om te scholen. Voor mij voelt het alsof ik uitgeleerd ben en was na mijn afstuderen maar wat blij dat ik klaar was met school en eindelijk aan het werk zou kunnen. Echter ervaar ik het nu zo dat het ontzettend moeilijk is om aan een baan te komen. Zodoende ben ik gaan nadenken over het volgen van een particuliere opleiding maar zou graag zekerheid willen over hun eventueel vakkenpakket, mocht een particuliere opleiding dat hebben.
Zijn er hier mensen die op dit moment zo een opleiding volgen of hebben gevolgd? Of kent iemand een website met een goed overzicht van het één en ander omtrent particuliere opleidingen?