Parkpop 2010!

Haai,

Wie gaan er allemaal naar parkpop dit jaar?
Praat er hier over!!

Parkpop bestaat dit jaar al 30 jaar, Jippie!

De namen die bekend zijn zijn:

Snoop Dogg
Ska Cubano
Nick Lowe
Admiral Freebee
Urban Roots

en Anderen XD.

Okay, we got him! Snoop Dogg in tha house @ XStage.

Moeten we Snoop Dogg nog introduceren? Deze hiphopgrootheid is een levende legende. Met zijn albums heeft de wereldberoemde rapper een grote invloed gehad op de hiphop muziek van vandaag en hij bestormt met groot regelmaat de verschilldene charts wereldwijd.

Wat weet je wellicht nog niet van Snoop Dogg? Snoop Dogg werd geboren als Calvin Broadus Jr. en groeide op in de straten van Long Beach California, hier komt ook de meeste inspiratie voor zijn lyrics vandaan. Via zijn beste vriend Warren G kwam Snoop in contact met rapper/producer Dr. Dre. Zo rapte ie een stukje mee op Dr Dre’s album ‘the Chronic’. Dit was het begin van de succesvolle samenwerking tussen Snoop en Dre. Zijn albums ‘Doggystyle’, ‘tha Doggfather’, en ‘R&G’ hebben vele hits opgeleverd waaronder Whats my Name?, Gin and Juice, Drop It Like it’s Hot en Beautiful.

Snoop Dogg is bekend van zijn aparte gebruik van slang (street language) dat veel gebruikt wordt in de straten van de VS. Kenmerkend voor de slang van Snoop zijn z’n woorden die klinken als “izz” of “izzle”.

Sinds 2008 heeft Snoop zijn grenzen verlegd naar andere muziekstijlen, zoals rock en country. Zo trad hij op bij het alternative rock event ‘Lollapalooza’ en heeft hij samen met country legende Willie Nelson een country nummer geschreven ter ere van de inmiddels overleden Johnny Cash. Ook heeft de rapper regelmatig een rol gespeeld in verschillende Hollywood filmproducties. Tegenwoordig houdt Snoop Dogg zich, naast het maken van eigen muziek, ook bezig met het regisseren en produceren van videoclips voor hemzelf en andere artiesten en is hij de creative directeur van platenmaatschappij Priority Records.

De optredens van Snoop Dogg staan altijd garant voor one big show. Met zijn gehele entourage, zijn muziek en pompende beats neemt de rapper het Zuiderpark op 27 juni mee naar de West Coast van de Verenigde Staten. De ultieme urban beleving op XStage, join Snoop this year! The westcoast general, Big Snoop D. O. Double Gizzle for shizzle my nizzles…

http://www.parkpop.nl/nl/Festival

xoxo.

Joaaaa ik ga!!!

IK GA 100% !!!
Toen ik las dat Justin Nozuka komt optreden, werd ik helemaal panisch en begon mensen mee te vragen XD

hihi ik wil snoop dogg zien :’)

Old skool Snoop is wel leuk. But I ain’t coming.

Oh nee niet Juliette Lewis. Stomme Scientologist.

Geef mij maar Admiral Freebee hoor :slightly_smiling_face:

Lol snoop dogg was vorig jaar ook al op Lowlands.
Keihard van die tent weggerend. Wtf moet die kerel op lowlands ._.

Ja, soms komen er echt artiesten die te hoog zijn voor lowlands.

Ja. En het valt nogal buiten het genre van de bands die normaliter op LL spelen ._.
watnou mainstream hiphop eheheh

Ja ik wil wel maar ik weet niet of er mensen meegaan xD

I wanna goooo.

I wanna goooo.

Ik zou wel willen gaan maar ik ga die dag daarvoor al naar de TMF Awards :stuck_out_tongue:

Nee ik hou niet van zo’n festivals ik kan niet tegen die drukte.

ben 2 jaar geleden naar parkpop geweest, misschien ga ik dit jaar ook wel weer vond het toen heel leuk (ondanks het kakweer)

----

Ik ga nu wel denk ik
voor justin nozuka en voor the popopop’s
(:

up!

Omhoooog XD

ik ga al naar pinkpop, much better en dichterbij =D