Parkeerplaats dichtbij centrum Den Haag + Haagse markt

Hallo!

Morgen ga ik shoppen in Den Haag. Ik ga erheen met de auto en ik heb me suf gezocht op internet naar een parkeerplaats in de buurt. Ik weet dat er een parkeerplaats is onder de Haagse markt, de Heemstraat geloof ik, maar die sluit om 17:30 uur. De winkels in het centrum zijn open tot 18:00 uur en daarna willen we nog even wat gaan eten. Parkeren bij de Heemstraat is dus niet zo handig als het geopend is 17:30 uur.

Mijn vraag is dus: weten jullie waar ik kan parkeren dichtbij de Haagse markt en het centrum in Den Haag? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik verlies even het overzicht hier :’)…

Je bent een held, thanks! Ik zie alleen staan dat het gaat om een tarief voor vier personen. Wij zullen met z’n vijven gaan. Weet je hoe dat dan zit?

Ja, dat zal dan wel idd. Maar het is toch niet zo dat ze ons zullen ‘weigeren’, omdat we met vijf personen zijn? Lijkt me sterk haha.

Echt super bedankt dat je hiervoor de tijd neemt, vind dat echt heel lief :slightly_smiling_face:

Gewoon voor 1 persoon nog een los kaartje voor het ov kopen denk ik? Of OV kaart ofzo.
Want het parkeerkaartje gaat gewoon per auto neem ik aan, maar het OV kaartje is voor 4 personen.

Was daar net idd ook achter gekomen :’). Het gaat hier om parkeren en daarnaast is dat parkeerbonnetje een tramkaart voor 4 personen. Eén persoon kan dan gewoon een OV kaart gebruiken. Zo interpreteer ik het nu ook iig. Super bedankt beiden!

Parkstraat en Noordeinde daar parkeert me pa meest. Parkstraat weet ik alleen niet of die open is op werkdagen, dan is het geloof ik voor kantoren.
Maar Noordeinde is ook vaak rustig en je stapt uit in het centrum. Bij het spui heb je ook een parkeergarage maar die is erg populair en dus snel vol.

Weet je wel dat het centrum en de Haagse markt niet echt op loopafstand liggen? Je kunt het beste als je naar beide wil je auto parkeren in het centrum. Bij halte spui of grote markt op tram 6 stappen richting leyenburg en er dan bij de Haagse markt uit. Bespaart je zomaar een half uur lopen!

Ugh, dat wist ik inderdaad niet… We parkeren nu gewoon bij de Haagse markt en dan gaan we daarna op zoek naar een parkeerplaats dichtbij het centrum. Waarschijnlijk Noordeinde idd. Bedankt voor alle hulp iedereen :slightly_smiling_face:

Graag gedaan! Bij Noordeinde stap je een beetje uit bij de wat duurdere winkels, maar binnen 2 minuten zit je al snel bij de normale winkels !