Paris

Hey Meiden
Nou had ik een vraagje

Ik ga in juli met 2 vriendinnen naar Parijs ! En we we willen daar mischien slapen.Weet iemand goedkope hotels maar dan gewoon uit eigen ervaring want als ik Parijs bij google intyp krijg heel veel pagina 's maar lijkt me wat leuker als er mensen zijn die erzelf zijn geweest .

En hoeveel een treinkaartje kost!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes (K)

nee hoeveel een kaartje kost zal je vast niet op internet kunnen vinden ,maar hier zullen ze wel alle prijzen uit hun hoofd weten, vast xD

Formule 1 hotels of Etaphotels :]
Treinkaartje kostte mij ong 50 euro geloof ik, dat was een actie zodat je met de TGV kon volgens mij… Maar dat weet ik niet meer zeker hoor!

Tuurlijk staat het op het internet ! Maar er staan verschillende prijzen en ik zou graag weten voor hoeveel mensen zijn gegaan :wink:

ik zat op een camping, 40 km van parijs af ofzo, ging heel makkelijk met de trein. stapte we in disney land paris in. (20km daar vandaan)

Kijk op ns-hispeed.nl voor ¤19,- sta je in Parijs met de trein!
En als er een Park Inn hotel in Parijs zit zou ik daar voor gaan, heb er in Antwerpen geslapen en de het was echt top én niet duur!

aah top zijn julliee
Ik ga meteen kijken (K)\

Er was een hotel, helaas weet ik de naam niet meer: 50 euro per nacht per kamer.

Wij zijn vorige week naar parijs geweest en wij zaten in het etaphotel - die zat naast het formule 1 hotel- Die is indd wel goedkoop. Verder een prima hotel hoor als je er alleen maar hoeft te slapen. Maar ik zou er 's avonds niet alleen met een paar meiden druven komen hoor. De eerste nacht dat we daar waren, waren er achter het hotel al 3 auto’s ingeslagen. En er lopen veel engerds rond.

Etap hotels zijn echt super!
gewoon schoon, goed ontbijt en helemaal niet duur
en… veilig! er zijn bewakers snachts (wel zo fijn in een grote stad!)

Etap hotels vindt ik flut. toen ik met mn school in parijs was, bij een etap hotel geval, er is echt geen goeie bewaking, 3 meisjes uit mn klas zijn toen betast daar…

nja dat doet er niet toe.

hahaha nou zij durft ook niet meer weg, een weekend naar Parijs,
hahaha… =’] ‘dat doet er niet toe’. Nee, maaroke…

Ik weet het niet precies, maar je komt toch altijd op 50 euro pp pnacht… En de trein valt wel mee qua pijs, gewoon op ns.nl kijken. :wink:

Als k jullie was zou ik naar het reisbureau gaan, je betaalt dan wel wat meer omdat zij boeken, maar je weet wel zeker dat het goed geregeld is.
Ik ben eind april geweest, ook met 3 vriendinnen, en het viel ons met boeken vooral op dat de standaardtoeslag bij de trein, die er dus altijd bijkomt, al iets van 40 euro is! Die wordt hoger als de trein bijna vol zit.
Maar goed, met de trein ben je er wel snel, en het reist heel fijn!
Wij zaten in hotel Leonard de Vinci. Ong. 300 m van een metrostation af, en het hotel was niet duur en schoon, en het personeel was erg aardig. Ook fijn: je kan er de hele nacht in (heeft de portier ons in dank afgenomen ; )). De kamers waren wel een beetje klein, maar daar moet je denk ik mee leren leven in Parijs…
Wel doen: een onbeperkt geldige metro/OV-kaart voor 3 dagen! Zo fijn! We hadden echt niet zonder gekund.

Ow, ja, je kan beter uit België met de TGV gaan! Goedkoper dan de thalys.
(Kwamen we achter toen we op het station stonden ; ))

Aaah thx meiden !! ahahah schrok wel van die berichtjes dat die meisjes daar betast zijn :open_mouth:

Ik ga altyd met de TGV met mn moeder
wij betalen meestal 100 euro(samen…)
maar het ligt er denk ook aan wanneer je ze koopt hea!
en goedkope hotels pffffffffffff
dat zou ik ook graag willen weten
:stuck_out_tongue:

Kijk eens op http://www.vannood.nl/
Daar ga ik zelf ook mee, 109 euro p.p. voor 3 dagen inclusief busreis en hotel!