Paris-scrapboek

Halloo

Ik ben vorige week naar Parijs geweest met school, en heb daar verschikkelijk veel leuke foto’s genomen.
Nu hebben we een opdracht; maak een herinneringsboek voor de parijsreis.
Je kan winnen dat je samen met 3 vriendinnen volgend jaar gratis mee mag!
Aangezien ik me morgen toch ga vervelen heb ik alle foto’s laten ontwikkelen en een mini-fotoalbum gekocht

Weet iemand nog leuke dingen die ik kan doen voor in dat boek?
Of voorbeeldjes, plaatjes die ik nog uit kan printen, tips?

graag hier posten =)x
xxx

Kleine eiffeltorentjes maken en dan ze eruit laten springen alsof het 3d is , franse tekstjes ?!

eifeltoren (d’uh)
die franse barretjes, en die dan bijvoorbeeld op de hoek van een foto doen (als je me begrijpt?)
strikjes
leuke franse zinnetjes/tekstjes
bijvoorbeeld als je foto’s van bezienswaardigheden hebt, dat je wat informatie uitprint daarover en erbij plakt
…dit is alles wat zo bij me te binnen komt.

Misschien heb je nog bonnetjes van winkels ofzo die je erin kunt plakken, en idd informatie over bezienswaardigheden, heel veel foto’s, leuke franse tekstjes.

Leuke ideeën als, vooral die tekstjes!
En bonnetjes heb ik allemaal nog, metro kaartje ook nog(Als het goed is)

Heeft iemand nog leuke plaatjes ofzo?

wat leeeeeeeeeeeeeeeeeuk!
maar geen inspiratie. upje

echt leuk! (: Wou dat wij dat ook konden winnen . . .

haha grappig xD kben vorige week ook met school naar parijs geweest xD echt super leuk idee :open_mouth: want ik heb echt super veel foto’s en filmpjes daar gemaakt ^^ maar idd wat iedereen hierboven ^ zei is wel leuk!

Heb je zelf geen leuke foto’s?
Anders zijn er hele leuke te vinden op google! Ook van de eifeltoren bij nacht etc.
Wel super leuke ideeën hier! Succes :wink: haha

www.deviantart.com typ bij zoekfunctie van diee site bijvoorbeeld paris. ;> ick vind het wel een handige site! <;

ik zal eens kijken =D

http://weheartit.com/tag/paris

dank jullie =D
Ik ga vandaag beginnen, denk niet dat ik het helemaal af krijg (moet ook nog sporten ect) maar dan ga ik morgen verder.
dinsdag moet het ingeleverd zijn, als je nog ideeën hebt, post ze hé=)

http://www.vanmarieke.nl/IMG_4925.JPG

dankje! Deze kan ik goed gebruiken!
xx

En? Is het gelukt?!
Heb je gewonnen??
x

Ik heb hem ingeleverd, maar ik weet nog niet of ik gewonnen heb :stuck_out_tongue:
Hij zag er in ieder geval wel leuk uit =D

Heb je een foto ofniet? (:

Veel succes!

Ik zal eens kijken of ik wat foto’s ervan kan posten hier =)