Paris Hilton: taakstraf op hakken

http://img210.imageshack.us/img210/7453/parish.jpg

Paris Hilton zou Paris Hilton niet zijn als ze niet op hoge hakken haar taakstraf zou vervullen. De 29-jarige socialite moest vrijdag een aantal muren in Hollywood voorzien van een nieuwe laag witte verf en dit deed ze geheel in stijl. Op een stel zwarte pumps en met een rode zonnebril lachte Paris de paparazzi toe alsof ze aan het shoppen was.

Paris leek het vrij weinig te interesseren dat de invulling van haar taakstraf minuut voor minuut werd vastgelegd door de aanwezige boulevardpers. De steenrijke hotelerfgename had zichtbaar plezier in haar werkje en gebruikte haar pauze zelfs om kort te poseren voor de fotografen.

Paris moest de graffiti-muren voorzien van een nieuwe laag verf omdat ze deze zomer werd gearresteerd in Las Vegas met coke op zak. Naast de taakstraf werd haar door de rechter toen ook een voorwaardelijke celstraf van een jaar, een boete van tweeduizend dollar en deelname aan een anti-drugscursus opgelegd.

haha dat mens spoort niet :x

het is een blijft een domme vrouw!

Hoe dom!!

Ik vind het stiekem wel tof.

raar wief.

ik vind haar echt een raar mens. ik kan gewoon echt niet tegen van die mensen haha x]

hahah
haar manier van ‘fuck you’ denk ik.

Zo hoog zijn haar hakken toch niet? Of lijkt dat maar zo

Heeeeerlijk!

haha te leuk!

haha eigenlijk vind ik het geweldig.

een boete van 2000 is btw voor haar veel te weinig, dat kan zij zelfs contant op zak hebben.

Ik denk het ook, als kleingeld.

doet me trouwens aan iets denken… ik heb met vrienden een tijdje terug ‘the house of wax’ (een horrorfilm) gekeken… paris hilton speelde daarin en werd na een tijdje vermoord… ze moest toen in haar lingerie gaan rennen (scene daarvoor was ze bezig met haar vriend)… ik ging de ‘making of’ op youtube kijken… ze was dus boos geworden omdat ze niet op hakken mocht rennen in die scene >_>

hahaha topwijf

hahaha ik ben geen paris hilton fan, maar dit vind ik wel tof.
Wrm niet op hakken je taakstraf doen? XD

ik haat haar hahahaha zo dom