Parijs

Hee allemaal,

Wij gaan met school 4 dagen naar parijs en ik ga dinsdag weg, ik heb alleen een vraagje…

Is iemand hier ooit geschildert geweest bij Mon Marte? Zoja hoe duur was dat ongeveer en zijn er ook leuke winkeltjes daar?

xoxo

Ik zou het niet weten sorry maar upje voor jou :]

Volgens mij kan te daar toch gewoon afdingen op zo’n portret? Ik ben er toen ik er was heel snel langs gelopen vond ze nogal irritant :stuck_out_tongue: en die winkeltjes zijn volgens mij niet echt leuk hoor. Ik vond het alleen maar rotzooi (A)

Is Mon mArte een plein?
Ik ben namelijk weeleens getekend in (schets/potlood) in Parijs en dat ¤20,- …
volgensmij heb je hier niks aaan? njaa veel plezier

x x x

mon matre is dat schilderspleintje achter de sacre coeur (die kerk waarvoor je zoveel trappen op moet :stuck_out_tongue:) en het staat helemaal vol met kunstenaars…

tip voor parijs: hou je handen in je zakken -.- serieus: je hebt er hopen van die bedelaar mensen die je dan ineens een roos in je handen duwen en zeggen van “je hebt ze aangenomen nu moet je ze betalen”! en als iemand met een bordje en een hoofddoek (im not racist, het is gwn dat ze zo rondlopen) je vraagt of je engels spreekt zeg NEE. (anders volgen ze je hele stad rond als het moet tot je geld geeft)

en verder is mont martre echt wel héél mooi :slightly_smiling_face: je moet er zeker savonds / snachts een keer heengaan, dan zie je de eifeltoren die helemaal verlicht is en gwn oranje hemel omdat ze daar zoveel straatverlichting enzo hebben. echt heel mooi om te zien!

Ik ga vandaag naar Parijs, maar ik zou het niet weten sorry

geen idee hoe duur, maar je moet wel goed opletten waar je een portret van jezelf laat maken… want je hebt veel verschillende kunstenaars daar zitten, het kan dus zo zijn dat je een tekening krjigt met een groot hoofd etc… terwijl je dat misscien helemaal niet wilt, maar gewoon een realistische tekening wilt. En je moet idd s’avonds er heen gaan! Dan is het echt heel mooi…:slightly_smiling_face:!

parijs is echt ware liefde!
echt een supermooie geweldige stad,

maargoed, ontopic, van schilderijen weet ik niks.
maar heel veel plezier als je erheen gaat :slightly_smiling_face:

JAAA! daar ben ik geweest:D
het is zooo vet je ziet echt allemaar schilderijen op 1 plein en super veel!
ik ben er zelf ook getekend!ik weetniet precies meer hoe duur het was…volgens mij rond de 50 euro ofso.
maar het is het zeker waard!

Parijs is grote liefde(L)

Maar, dat ligt eraan welke schilder, maar ik denk dat de gemiddelde prijs zo’n 20 euro is, maar je kan altijd afdingen, dat zijn ze daar gewend… duss//

Nee, ik niet, maar wil dat dit jaar wel graag doen! (Ik vind t ook altijd zo leuk om naar te kijken!:slight_smile: Denk idd ook ongeveer 20 euro, soms staan de prijzen erbij, ligt er ook aan of je met twee of één op de foto gaat en wat voor soort tekening en zo…
(L)(L)(L) Parijs :slightly_smiling_face: Zin in 28 april (L)

Idd, onderaan mont martre, LAAT JE NIET STILHOUDEN door die mannen die een armbandje willen maken! Ze lijken heel lief en aardig maar laten je niet gaan tot je vijf euro betaalt voor dat bandje dat eerst stevig om je pols wordt vastgeknoopt (tenzij je vader kwaad zegt “hier heb je twee euro en nou wegwezen” (A))…

[i]mont matre is echt heel mooi, net zoals als in parijs :]
maar geen idee hoe duur het is… best duur denk ik.

upje dan maar hehe x3[/i]

haha jaa dat is echt overal zo, vooral op toeristen plekken(A)! wij gingen ook s’avonds eiffeltoren kijken op een soort plein tegen over de Eiffeltoren en daar liepen echt overal van die mannetjes die kleine Eiffeltorentjes wouden verkopen…:PEcht ze kwamen met ze 2en en 3en om je heen staan…xD

Maar veel plezier!

tnx voor de tips allemaal, ik wist niet dat die mensen zo te werk gingen daar dus dank jullie allemaal!!

Hahaha ja hè, met die knipperdingetjes: “bling bling! bling bling!”
Mijn god :stuck_out_tongue: Is in marokko nog veeeeel erger, maar is ook wel leuk als je niet te vriendelijk bent en tegen iedereen aardig wil doen ; )

Parijs is echt zoo geweldig!!
volgens mij kost zo’n schilderij rond de 20 euro, maar weet het niet zeker… Ze bieden je idd van alles aan en als je dan iets vastpakt, heb je het aangenomen xD ik was daar een paar maanden geleden en toen had zo’n man mijn silhouet uitgeknipt op zwart papier, in een mapje geschoven en in mn handen geduwd. Razendsnel, in 10 seconden. Het was mooi, maar het leek echt niet haha(A) Ik wilde er in ieder geval geen 10 euro aan geven, en toen was die man boos, hij snapte niet dat we het niet wilden kopen. Niks vastpakken dus, maak je mensen boos mee xD

Voor de rest: GE-WEL-DI-GE stad!!!

Oh daar ben ik oook gweest :slightly_smiling_face:
Geen idee hoeduur dat is, heb wel even staan kijken, maar negeer die mensen verder, als ze je vragen =p. Er zijn bij sacre coeur ofso, geloof ik wel winkeltjes, maar ja vooral van die toeristische met parijs spullen enzo =p
voor leuke winkels moet je gewoon in het centrum zijn :wink:

Ik zou het niet doen als ik jou was, de meesten die daar zitten kunnen er geen bal van;) een karikatuur is wél leuk, die zijn altijd lelijk. Maar kijk uit, want je wordt waarschijnlijk afgezet en als je thuis bent flikker je het ding direct de prullebak in.