Parijs

Ik wil binnenkort een paar dagen (2-3) naar Parijs. Weet iemand toevallig goede, maar goedkope(re), hotels? De meeste hotels die ik vind, en die me een beetje iets lijken, zijn gelijk ook duur. Ik wil liever niet iets met een slaapzaal ofzo. Dus ik dacht: misschien heeft hier iemand een super hotel gehad voor een redelijke prijs? En hebben jullie nog andere tips & aanbevelingen? :slightly_smiling_face:

Ik vond laatst per nacht 13 euro in hartje Parijs.
Ik zoek namelijk ook goedkoop hotel vlakbij Disney. Dus ik kijk mee.
al ingetikt op google: goedkope hotels

Oehh nice! Ja ik heb al gezocht op goedkope hotels, maar blijkbaar ben ik niet zo handig daarmee haha, want ik vind alleen maar hotelaanbiedingen van 200 per nacht voor 175 ofzo :stuck_out_tongue:

Zoeken, zoeken, zoeken! Hou ook sites zoals Groupon in 't oog.

Op vakantieveilingen.nl kan je heel vaak een goedkoop hotelletje net buiten Parijs vinden voor een goedkope prijs.

Je zou ook een hotel buiten het centrum kunnen zoeken, maar wat dicht bij de metrolijn zit!

Probeer eens Picardy hotel, zit echt schuin tegenover Gare Du Nord, metro station. Vanuit daar kan je heeeel makkelijk overal heen! Daar heb ik afgelopen zomer gezeten, niet een op en top hotel maar het was voor een goedkope prijs en je kon daarvanuit makkelijk overal heen. Het enige wat ik deed was slapen en douchen in het hotel, meer heb je ook niet nodig ^^

toen we met school naar parijs gingen zaten we in hotel luxia.
goedkoop, maar ik kan hem je echt niet aanraden want het was er zo verschrikkelijk vies!

Ik zat vorig jaar in de Mercure Gobelins.
Niet de goedkoopste maar zeker erg netjes en goed verzorgt!
Het ontbijt was super en de kamers/badkamer was top!
Eind van de straat een enorm winkelcentrum en een metrostation met 2 of 3 lijnen.

Op vakantieveilingen staan er inderdaad, enige nadeel is dat je dan net buiten Parijs zit, moet je wel goed kijken dat je er makkelijk met het OV kunt komen!

Ik kijk zelf altijd gewoon op booking.com, je kunt daar kamers sorteren op laagste prijs dus zo kan je héél makkelijk een goedkoop hotel vinden! Dan kijk ik zelf altijd of ze wel een beetje een fatsoenlijk cijfer hebben (iig een voldoende), lees een paar beoordelingen door of het wel te doen is en tadaa. :stuck_out_tongue:

Goedkoopste waar ik heb gezeten is Hotel Jarry Confort, was geloof ik 20 euro p.p.p.n en gewoon in Parijs zelf, schoon, heel standaard en niet groot. Ik vind dat altijd wel prima voor een stedentripje als je daar waarschijnlijk toch alleen maar bent om te slapen…
Hotel Rouen vond ik ook een aanrader, ietsje duurder (dacht 30) maar dan zit je echt heel centraal, vlakbij het Louvre.

booking.com is een fijne site idd, maar je hebt wel een creditcard nodig!

Oh ja dat is inderdaad wel zo :stuck_out_tongue: Maar ik gebruik zelf altijd die van iemand anders, want er wordt niets afgeschreven! (tenzij je niet op komt dagen natuurlijk)

Wij zaten toen we in Parijs waren in het B&B hotel. Ik weet niet precies hoe duur dat was, maar volgens mij viel dat wel mee. We zaten dicht bij een metro station dus je bent zo in de stad. Het hotel was verder ook erg netjes en fijn.