Parijs

Hallo!

Van 7 t/m 10 juni ga ik met 3 vriendinnen naar Parijs om 't einde van onze examens te vieren. Nu weet ik natuurlijk wel de standaard winkels te vinden.

Ik zou graag adresjes hebben van winkels die leuke sieraden/accessoires hebben en waar ze niet al te dure (eventueel 2handse) kleding verkopen. Weten jullie nog leuke adresjes voor ons?

Adresjes in Amsterdam zijn ook goed, daar ga ik volgende week heen!
Bedankt! :relieved:

Leuk!
Toen ik naar Parijs ging, is de enige winkelstraat die ik heb gezien de Champs d’Elyssees, en ik denk nou niet dat je daar graag winkelt haha.
Dus up voor u.

Geen idee, UP! xD

niet om negatief te zij nofzo, maar ik vond het winkelen daar niks aan xD.

Ik vind het winkelen daar eigenlijk ook niks aan aangezien de enige plekken die ik ken Champs d’Elyssees en Lafayette zijn. Maar bedankt!

Als je de Notre Dame hebt, en je loopt ( als je zegmaar buitenkomt ) rechtdoor, en dan een stukje naar links ( waar je veel verkeerslichten enzo hebt. ) Dan heb je daar ook een soort wijk waar je veel restaurantjes hebt, daar loop je dan even in, en daar is een winkeltje waarvan ik even de naam kwijt ben, waar je echt superleuke accessoires kunt kopen die uniek zijn! voor weinig geld! zoals bv. een vintage portefeuille, of weetikveel. Ikzelf heb er mijn pennenzak vandaan gehaald x’D lekker nerdy ook weer :’) Maargoed; je hebt er ook sjaaltjes etc. Als jer erlangs passeert zie je het meteen, want het valt echt op!

Dankje! Ga even via google maps opzoeken!

Heb je al hier op Girlscene gekeken onder het kopje ‘Fashion’ en dan ‘Hotspots’? Daar zijn een hoop winkels te vinden bij een hoop steden (hier in Nederland en in het buitenland)!

Ja, had ik al gedaan.
Daar staan niet echt bijzondere of aparte winkeltjes tussen, meer de standaard ‘hotspots’.

kben er van de week geweest met werkweek C=
bij de pompidou… ergens bij de notre dame hebben ze leuke winkeltjes ^^

Rue de Rivoli (zitten veel standaardwinkels zoals Zara, H&M etc. maar als je beter kijkt ook andere winkeltjes)
les Halles en daaromheen
le Marais is heel gezellig
en er is nog een wijkje waar ze hele leuke winkels hebben, maar die weet ik even niet.

Als je ook naar de Sacre-coeur gaat zijn daar in de buurt heeeeeel veel goedkope winkeltjes(lees een winkel met special edition allstars voor maar 40euro :grinning:, ik heb nog steeds spijt dat ik ze niet heb gekocht!) Het is sowieso heel leuk om daar 's avonds heen te gaan, er zijn ook van die winkeltjes met merkkleding waar zegmaar iets mis mee is(gewoon een paar knoopjes eraf enzo) bv van morgan en zo’n jurkje van morgan kostte volgens mij maar 5euro! :grinning: die heb ik wel gekocht, maar nog nooit aangedaan omdat ik hem eind van de zomer had gekocht :stuck_out_tongue: Lafayette is ook heel leuk maar vooral om te kijken (het winkelcentrum iig) en verder liggen bij le centre pompidou ook nog een aantal leuke franse winkeltjes! ik heb toen gezocht naar een hele hippe 2ehands winkel, die heb ik gevonden maar ik vond het niet zo geweldig, was eigenlijk best duur voor 2ehands maar ze hadden ook nieuwe spullen, als je wil kan ik dat adres wel voor je opzoeken, moet je me maar ffe noten. :wink:

Ik zou juist afraden om naar gebieden te gaan rondom toeristische attracties, zoals de Sacre Coeur en de Eiffeltoren. Alles daar is juist veel te duur en vind je buiten de toeristische plekken veel goedkoper. En als ze bijvoorbeeld hele goedkope allstars (of een ander ‘duur’ merk) hebben zijn ze 99 van de 100 keer hartstikke nep :’)

Ik vind zelf Les Halles en het gebied daaromheen altijd het fijnst om te winkelen. Dat is een overdekt winkelcentrum en daar zitten alle standaard winkels (en de New Look, als je daar behoefte aan hebt), en als je naar buiten loopt zitten er nog veel meer winkels, en ook onbekende en/of winkels die we hier niet hebben. Vanaf Les Halles loop je trouwens ook zo de Rue de Rivoli op en daar zitten inderdaad ook nog redelijk wat winkels (:
Er zit ook nog een winkelcentrum in La Defense, het einde van metrolijn 1, maar dat is verder niet leuker dan Les Halles ofzo. Meer als je echt gaat om te shoppen en meer wil zien dan alleen Les Halles :stuck_out_tongue:

Les halles is inderdaad erg fijn met een new look! Ik zou dus ook naar Les Halles en omgeving gaan om te winkelen.

i agree

haha nee hoor ze waren echt écht :stuck_out_tongue: zaten ook in allstar dozen en ze hadden ook andere merkschoenen daar :grinning:
maar idd sommige dingen zijn daar wel duur ja, flesje water 3euro bv, maar die winkel lag sowieso een stuk van de sacre coeur af :wink:

Allemaal heel erg bedankt! Ik zal het gaan opzoeken!

Parijs is echt leuk! Ik ben er een aantal jaar geleden geweest, maar ik weet wel dat ik de H&M’s daar heel leuk vond, want die waren echt groot en ook hadden ze hele andere collecties vergeleken met hier in Nederland. Verder zou ik gewoon wat kleinere straatjes in lopen, daar vind je vaak ook leuke winkeltjes!

haha ik ga dezelfde tijd naar parijs met school
en dan gaan we naar de champ d’elysee

Champs délysee heb je een disney-winkel! Echt heel leuk, moet je heen gaan :grinning: