Parijs of Londen ?!

Heee !
ik ga dit jaar met school naar parijs of londen
je mag zelf kiezen waar je naartoe gaat en je moet voor vrijdag het hebben doorgegeven
ik heb alleen geen idee wat ik moet kiezen
het lijkt me allebei echt heel leuk !
dus ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen =)

Als het je écht niet uit maakt kun je de stad kiezen waar je vriendinnen ook naartoe gaan?

Ik ben alleen in Parijs geweest en het was erg mooi en erg leuk, maar Londen lijkt me ook gaaf. Alleen heeft Parijs meer mooiere dingen om te bekijken lijkt me.

london echt waar, ik ben vorig jaar in parijs geweest en daar zijn super veel culturele dingen enzo, (of nouja, cultureel niet echt maar heel veel musea en dingen als de arc de triomphe enzo) dat is wat minder. ben in het voorjaar naar london geweest met tante en nichtje en dat was echt super leuk, en super goedkoop winkelen. :relieved:

xxx.

ja maar het is ook een beetje verdeeld waar mn vriendinnen allemaal naartoe gaan …
maar volgens mij kun je in londen ook niet uitgaan toch ?
dat is toch 18+ ? =(

Allebei is leuk, Londen vooral want daar ben ik ook op excursie geweest! Ga gewoon heen waar je vriendinnen ook heengaan, dan is het t gezelligst.

hmmmm. geen idee eigenlijk, moet je even opzoeken op google ofzo. ik was er maar een weekendje en ben niet echt uit geweest. :[

hoi jij zit bij mij op school. (:
ik ga naar londen. xd

Ik zou Londen doen!

Echt moeilijk! Als je nog in geen van beiden bent geweest… Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik Londen kiezen, maar dat komt omdat ik de laatste tijd best vaak in Parijs/Frankrijk ben geweest, ik ken Parijs sowieso beter, en in Londen kan je 's avonds naar een musical gaan of zo :slightly_smiling_face: Maar ik zou t er idd van af laten hangen wat je vriendinnen/andere leuke (of juist onaardige) mensen doen, want wie er meegaat maakt of breekt zo’n schooluitje echt!

En als je echt niet kan kiezen, hou je meer van:
Romantische sfeer, chique, veel bezienswaardigheden, veel sfeer in kleine straatjes, straatverkopers en zo: Parijs
Shoppen, echt ‘stads gevoel’, koninklijk huis, op de foto gaan met grappige mannetjes met bontmutsen, musicals: Londen

Londen!
Ik ben in beide steden geweest en ik vind Londen 100000x leuker dan Parijs

en de london dungeon! ^^

Hmm allemaal bedankt voor jullie reacties =)
maar zoals ik al zei is het best wel verdeeld waar mn vrienden naartoe gaan…
maar wie weet of je in Londen/Parijs uit kunt gaan (cafe’s enzo …)/drinken als je 16 bent ?

Londen!

Allebij zijn superleuk, maar ik vind Londen leuker.
Je kan trouwens in beide steden niet drinken op je 16e.

Oke bedankt allemaaaaal =)
ik denk dat ik maar voor Londen ga
ik hoor ook wel van meer dat Londen leuker is …

London

ik kan volgend jaar dus niet kiezen, ik moet per se naar Parijs,
ik wil naar Londeeeeeen! alhoewel ik daar wel een keer geweest ben ^^

Londen is 1000x leuker!
De winkels, de sfeer, ook cultureel…

LONDEN!
Parijs kan je aaaltijd weleens doen. Want zo ver is het niet:’)
Londen ook niet, maar je weet wat ik bedoel.
én ze spreken er Brits! heeerlijk ik hou van Engels xP
& ik kan ook beter Engels als Frans haha. M.a.w
ík zou Londen nemen. Weeg het gewoon af
maak een lijstje, met de meeste voordelen :’)

Ik ben er allebei nog nooit geweest,

maar ik ga in de herfstvakantie naar londen :slightly_smiling_face: echt veel zin in!