Parfum

Heeui x

Ik wil dus graag een nieuwe parfum halen, maar ik weet niet welke ik moet halen.
Weet jullie misschien een lekkere of heb je zelf een lekkere parfum, zeg het dan in de comments alstublieft!

waar ik op zoek naar ben:
prijs: maakt niet veel uit
geur: niet heel sterk, want ben nog 15 :slightly_smiling_face:, verder maakt het me niet veel uit

Alvast bedankt
Fijne vakantie nogg xoxoxo

Als de prijs je niet uitmaakt zou ik voor een van Dior gaan. Perfection itself.

Maar anders bij de kruidvat hebben ze er altijd een aantal staan die je kan proberen. Bij de Douglas ook. Dan kan je zelf kijken hoeveel je wilt uitgeven / wat je lekker vindt.

Misschien anders een body mist van Victoria Secret? Die zijn niet heel sterk, en ook totaal niet duur :slightly_smiling_face:

Bruno Banani is mijn favoriete!

En als je een goedkope parfum wil, zijn de parfums van Etos ideaal. Ik vind ze lekker ruiken en ze zijn maar een tientje.

Bij de body shop hebben ze nu ook een nieuwe parfumlijn, daar zitten ook een paar heel lekkere geuren bij!

Of 007 van James Bond, bij de Etos
Zoet geurtje, en niet duur

Madamoiselle van Chanel <3

Toen ik rond jouw leeftijd was droeg ik altijd Heat van Beyoncé of Fame van Lady Gaga. Simpel en budgetproof :slightly_smiling_face:

Royal Revolution van Katy Perry ruikt ook mega lekker!
En de zara heeft ook een paar lekkere geurtjes in het assortiment!

Bruno Banani heeft veel lekkere geuren, ziet vast wel wat voor je tussen! Te koop bij kruidvat, etos, trekpleister en douglas.

Killer Queen van Katy Perry, of Wish van Chopard!

jill sander heeft ook lekkere parfums.

Wat ik aanraad voor lichtere geuren (werk zelf in de parfumerie):[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Light Blue van Dolce&Gabanna
Amor Amor van Cacharel
Romance van Ralph Lauren
Dior Addict Eau Fraiche

212 van Carolina Herrera[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hoop dat je iets aan mijn lijstje hebt :wink:
Veel succes met je keuze!