parfum voor in je haren?

Ok ik vraag me dus af of dat bestaat. Zoja, waar te koop?

Want om de één of andere reden als ik een lekker ruikende shampoo koop, ruikt men haar gewoon helemaal naar niks eens het gedroogd is.

En ik denk dat gewone parfum niet geschikt is voor het haar…

ik spuit altijd gewoon een keer door mn haar hoor? nergens last van

Van sommige parfums is er een haar-variant. Daar zit dan geen alcohol in (want dat is slecht voor je haar). Maar de merken die dus een parfum hebben speciaal voor je haar, zijn best wel prijzig. Chanel bijvoorbeeld.

Hmmm met mijn gewone parfum durf ik toch niet door men haar spuiten hoor. Ik heb al vrij droog/kapot haar + haar extensions…

Dat er een haar variant was van parfums wist ik niet! Dan zal ik eens bij de ici paris gaan kijken of ze daar parfums zonder alcohol hebben.
En zo’n haarparfum van Chanel, wat noem jij prijzig? Want ik wil daar best wel ¤70 voor neerleggen…

Moest iemand een kruidvat variantje ofzo weten, let me know! Zou ook het proberen waard zijn!

alleszinds al bedankt!

je kan het best wel een keer in je haar spuiten.
maar waarom zou je dat doen?
zo erg zal je haar niet stinken toch?

Probeer eens leave-in conditioner? Dat gebruik ik ook en mijn haren ruiken wel een dag lekker! De dag erna is 't wel redelijk weg maarja… :stuck_out_tongue:

De geur blijft wel langer hangen als je het in je haar spuit. Maar het is wel slecht voor je haar (alcohol). Maar ik ken geen speciale haarparfums.

Bij de Douglas is de haarvariant van Chance-Chanel goedkoper dan de echte parfum, volgens mij iets rond de 45 euro ofzo voor 30/50 ml dat weet ik niet meer.

ik heb er ook nog nooit van gehoord! upje dan maar (:

Ik heb weleens ergens haarparfum gezien, niet eens een dure. Ik heb alleen geen flauw idee waar het was, anders had ik het ook wel gekocht… Upje dus.

JA die bestaan!!
maar volgens mij allen bij dure merken…?
het had een naam… maar ben die even kwijt,
en die kan je ook op je huid doen, en dan blijft het veeel langer zitten…

kijk idd eens bij de douglas en de ici paris, ze bestaan wel!

Je hebt ook van die speciale olie, je volgens mij 1 of 2 druppels in je haar smeren en je haar ruikt dan super lekker. Maar ik weet niet waar je het kan halen.

Leave-in conditioner ruikt altijd lekker :slightly_smiling_face: Ik heb die van Elvive.

Je wil 70 euro neerleggen voor een geurtje in je haar? Huh?

Je hebt toch ook gewoon van die sprays bij de Kruidvat? Of is dat wat anders? Zou je even moeten kijken.

Dit + kun je niet gewoon leave in conditioner gebruiken?

Ik wist niet dat dat kwaad kon haha, gewone parfum in je haar spuiten,
doe ik ook altijd, blijft de geur langer, haha.

Het ligt denk ik ook aan de haarstructuur [ofzoiets] die je hebt, want bij mij ruik je het idd ook nooit meer, maar als een vriendin van mij haar haar heeft gewassen, ruik je dat echt de hele dag!

O nou als je er zo veel voor over hebt, dan is er geen probleem. Volgens mij beginnen de prijzen zo rond de 30 euro.

Alleszins geen gewone parfum in je haar spuiten, is erg slecht voor je haar.