Parfum; red jeans of beckham

Weet iemand of deze lekker is?
Ik kan die bestellen voor mn kerstpakket, maar nu wil ik eigenlijk wel weten of die een beetje lekker ruikt… :slightly_smiling_face:

Of weet iemand of Beckham - Intimately Her, of die lekker is?

Ik ken alleen de jongensgeur van beckham. upje dus !

de mannengeuren van beckham zyn erg lekker voor mannen, voor vrouwen zou het vast ook wel zo zijn !

Ik ben een fan van de vrouwelijke Beckham geuren. Ik vind ze heerlijk. Niet overdreven zoet en fruitig, maar gewoon subtiel en fris.

Voor vrouwen vind ik ze zelf altijd tegen vallen.

Ik had die, vond hem zelf maar mwa. Niks voor mij. Maar m’n moeder rook hem wel erg graag, dus heb ik hem aan haar gedoneerd :'D

Ik vind die voor mannen wel oké, maar die voor vrouwen ken ik eerlijk gezegd niet.
Het is ook erg persoonlijk he. Mijn favoriet is namelijk Flowerbomb, terwijl ik veel mensen ken die dat echt véél te zoet vinden. Ieder zo zijn eigen smaak.

Ja die had ik! Is echt super lekker, niet te sterk enzo. Gewoon lekker subtiel luchtje

he toevallig, ik zat net te google-en, kan namelijk ook kiezen tussen versace-red jeans en Beckham - Intimately Her… Weet iemand hoe die van versace ruikt? op internet staat namelijk erg fruitig dus die lijkt me wel lekker. En anne heb jij al iets gekozen?