Parfum merk zoeken

Heey, mijn oma heeft mij deze parfum gegeven. Om hem op te doen vind ik hem niet zo lekker maar ik spuit hem elke avond op mijn kussen en dat slaapt een stuk lekkerder! Zo’n typische oma-geur :slightly_smiling_face: (mijn oma-geur tenminste) Nu is er 1 probleem, ik wil er graag 1 kado doen aan mijn oma met kerst en een nieuwe voor mijzelf alleen heb ik geen idee welk merk dit is :confused: Is er iemand die dit wel weet?
Ik heb geen idee hoe ik via de telefoon een foto bij plaats dus bij deze de uitleg;
-15 ml flesje
-gouden dop
-het flesje en de dop zijn beide ovaal en precies de zelfde vorm, basic flesje maar de ‘punten’ van de ovaal zijn puntiger dan een oveer, jaja

• het flesje zelf is blanko
  • er staat een afdruk van een zwaan op het flesje maar niet in kleur, ook gewoon van glas en precies het zelfde als de rest van het flesje.
  • op de dop staat er aan beide kanten de naam van de parfum gegraveerd alleen niet leesbaar voor mij
    -vloeistof is gelig/goud en heeft een hele sterke geur

Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb
Zelf heb ik gezocht op google naar wat ik er wel van kan lezen en dat is: Slovia Van…
Ik weet niet kf ik dat goed heb gelezen want het zijn hele chiqeu letters xx

Maak anders een foto van het flesje?

Ik denk dat je de parfum van Gloria Vanderbilt bedoelt.

Een goud flesje met een gele vloeistof en een zwaan.

Jaaa dat is hem! Dankje :slightly_smiling_face:

Ik dacht ook gelijk aan Gloria Vanderbilt, maar je omschreef zo’n ander flesje dan ik in gedachten had… Is inderdaad een beetje een ouderwets luchtje haha. Slotje dan maar :slightly_smiling_face:

SLotje :slightly_smiling_face: