Hey meiden!
Geen idee of hier al een topic over is, maar zo ver ik weet heb ik hier nog geen topic over gezien. Als dit wel het geval is, zou ik het graag willen lezen in een reactie!
Maar in iedergeval, de titel verklaart het topic al. Zelf weet ik haast wel zeker van mezelf dat ik gevoelig ben voor geesten. Hier is mijn verhaal:
Vorig jaar ging ik een keer bij mijn oma slapen, die alleen woont. In de nacht werd ik wakker omdat mijn kamer deur de hele tijd dicht klapte. Ik maakte me niet heel erg druk omdat ik toch wel zeker wist dat het de wind was. Ongeveer drie keer ging ik uit bed om mijn deur weer open te doen. Opgegeven moment had ik er maar wat tussen gelegd. Ik dacht dat ik eindelijk van het geklapper af was, maar dat was dus niet zo. Opnieuw viel de deur keihard dicht, terwijl ik er toch echt iets tussen had gelegd.
Ik stapte dus weer uit bed en deed de deur open. Toen ik de deur opende keek ik dus recht in de spiegel die op de overloop van mijn oma’s huis hangt. Achter me zag ik toen een man zitten die naar mijn bed keek. Uit paniek was ik naar mijn oma gerend.
De volgende dag was ik alleen thuis bij haar. Ik voelde me niet echt prettig aangezien ik de hele tijd het gevoel had dat er iemand iets in mijn oor fluisterde wat onverstaanbaar was.
Ik heb altijd gedacht dat er dus nog ‘iets’ was in het huis van mijn oma, totdat ik het ook bij mij thuis en bij vriendinnen thuis ging merken.
In mijn eigen huis zie ik regelmatig zwarte of witte dingen in mijn ooghoeken bewegen en als ik dan naar die plek kijk, zie ik niets. Ook heb ik als ik alleen thuis ben vaak dat ik iemand hoor kuchen of lachen. Dit kan niet van buiten afkomstig zijn aangezien wij erg afgelegen wonen.
Soms heb ik ook dat ik 's Nachts het gevoel heb dat er iemand bij me is aangezien ik dan een koude windvlaag over mij heen voel en het gevoel heb dat er iemand naar me kijkt.
Laatst lag ik op bed en voelde ik mijn bed helemaal heen en weer gaan. Dit heeft mij heel angstig gemaakt waardoor ik nu elke avond mijn hele kamer controleer en vaak onder mijn bed kijk.
Bij een vriendin van me merkte ik laatst ook dat we niet helemaal alleen waren. Haar vader is twee jaar geleden vermoord en er hangen dus overal foto’s van hem in haar huis. Toen we tv aan het kijken waren zag ik een schaduw voor het glazen raam-deur die naar de gang lijdt, staan en weer weglopen. We waren toen alleen thuis dus dat vond ik wel heel apart. Mijn vriendin zei dat ze niks zag.
Maar ook toen ik iets van haar kamer moest halen en het lichtknopje op de gang aan deed hoorde ik iemand van de trap aflopen. Uit paniek ben ik toen naar beneden gerend en heb het verhaal aan haar verteld.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een stoornis heb dus extra gevoelig ben voor bepaalde dingen.
Heb jij ook iets ‘Paranormaals’ meegemaakt en wil je dat delen? Vertel hier je verhaal! Het is ook fijn voor meerdere meiden om te horen dat je niet de enige bent die dit heeft en dat je NIET raar bent!
Succes! Kuss,