Paranormale kinderen.

Wie kijkt dat ?
het is op SBS 6.
ik kan me zo ergeren aan die liesbeth, wat vinden jullie ervan?

Ik vind die Liesbeth ook een beetje raar

Ik kijk het niet. Ik zou me denk ik sowieso ergeren aan kinderen die ‘‘denken dat ze paranormaal zijn.’’ Jezus >.<

Ik kijk het niet. Ik vind het belachelijk, serieus belachelijk.

Nja die kinderen geloof ik soms nog wel, maar die Liesbeth doet de hele tijd : Ja daar he, ja dat zie ik ook, ja hé, echt de hele tijd is ze het overal mee eens en praat ze wat mee…
het is er nu trouwens op, of nja nu pauze.

Ik kijk het wel (nu ook) en ik vind het helemaal niet belachelijk. Die kinderen ‘bewijzen’ zichzelf ook.

dat jongentje die met dieren kan praten en pijn voelt van andere kinderen vind ik wel bijzonder.

Ik postte het serieus net een minuut eerder op Facebook:
Oh wow, Paranormale kinderen. Hij kan niet alleen geesten zien, pijn van andere kinderen voelen maar zelfs met dieren praten in zijn hoofd!

…come ooooooooon…

Oftewel; geef dat kind een skateboard en laat hem lekker buiten spelen, in plaats van ophemelen dat hij speciaal is.

Vind ik ook. Vooral die Daniel vind ik erg ontroerend, wat die Liesbeth ook al zei.
Het heeft ook wel wat zieligs, dat jongetje weet gewoon niet wat ie met zichzelf aan moet. Ook zijn gave om met dieren te communiceren is voor mij het bewijs dat er echt nog zo veel meer is dan waar wij bewust van zijn.

Sommige dingen daarvan interesseren me wel maar er zijn dan ook zoveel van die betweterige kinderen, daar erger ik me aan.

Waarom ‘bewijzen’ ze zichzelf hiermee? Het zijn kínderen! Ze moeten hier helemaal niet mee bezig zijn.

Inderdaad. En die ouders zijn ook helemaal zovan; ‘‘OMG HIJ IS PARANORMAAL. ONS KIND IS SPECIAAL. IK BEN TROTS OP JE.’’ Volgens mij durven die kinderen niets anders ‘normaals’ meer te doen ofzo ivm teleurstelling ouders. In ieder geval. Zo zou ik dan denken.

Gehe, inderdaad :3

Ik vraag me af hoe sbs die kinderen heeft gevonden. waarschijnlijk omdat die ouders ermee te koop lopen en het ONTZETTEND GEWELDIG LEUK SPECIAAL vinden dat hun kind ‘paranormaal’ is.

Die Liesbeth geloof ik niet, die kinderen wil ik wel nog is geloven.

Helemaal mee eens.
Kinderen hebben levendige fantasieën en die ouders die alles goed gaan praten… De ‘dog whisperer’ snapt honden ook als de beste, maar of hij met ze praat? Pleaaaaaase…

Zelfs al heeft hij bepaalde gaven, dan ga je hem niet onder druk zetten op televisie. ‘Oh paars licht’ betekent dat het beest een vrouwtje is. Je kan ook kijken of het een piemel heeft of niet.

Ik kijk niet, ik geloof nooit echt in dat soort dingen

@sleipnir : Idd.

Die liesbeth vind ik wel heel irritant.

Ik geloof er wel in. Maar ik vind niet dat kinderen zo op tv moeten komen. Laat ze lekker spelen ofzo. En niet met zo’n programma op tv komen, daar sta je dan later bekend om… Hee jij was dat kind dat bij dat programma was!