paranormale dingen

ik keek net in het ‘leven na de dood?’ topic, en vroeg me eigenlijk af hoe jullie over allerlei paranormale zaken denken? (geesten, onverklaarbare gebeurtenissen, maar ook dingen zoals annabelle(het echte verhaal, niet de film).

kortom alles wat eigenlijk niet verklaard kan worden, geloven jullie erin dat er echt ‘meer’ is of dat er voor alles een logische verklaring is/

Ik heb wel eens filmpjes gekeken (youtube) maar vond het niet echt geloofwaardig, maar ik geloof wel dat er iets is na de dood maar wat weet ik niet.

ik geloof in reïncarnatie. Als je klaar ben met dit leven, da ga je door als iemand anders, en probeer je het beter of anders te doen dan je in dit leven heb gedaan.

Mensen doen zich heel snel voor als paranormaal door middel van een bepaalde techniek (vergat even de naam). Dus in mijn ogen zijn die mensen die op tv dit soort zaakjes behandelen nep en doen ze het alleen voor geld. Maar ik geloof wel in dat paranormale gedoe en ik vind het ook super interessant eerlijk gezegd.

Nee, ik zie geen reden om aan te nemen dat dit soort zaken zouden bestaan.

Ik geloof wel in ‘‘geesten’’, maar niet dat die zichtbaar zijn voor de mens of ook echt met ons kunnen praten. Misschien wel dat ze ons dingen duidelijk kunnen maken door ons een bepaald gevoel te geven. Maar het voorwerpen weggooien gedoe geloof ik niet in.

Ik geloof in goede en slechte geesten, dat je door een geest bezeten kan raken en aan de ene kant geloof ik ook verhalen zoals Annabel, alleen de realistische waar je echt met feiten en beelden komt.
Maar geloof het alleen als ik het zelf heb gezien en ik wil er ook echt niks mee te maken hebben.

Ik geloof zeker dat er ‘meer’ is dan dat wij nu doorhebben of kunnen waarnemen. Zonder zweverig over te willen komen heb ik een aantal ervaringen gehad waardoor ik geloof in geesten (niet per se negatief) en ik geloof ook echt dat de wetenschap nu eenmaal niet alles kan verklaren. Zoiets als een ziel alleen al, ik vind dat zoiets raars/moois.
I believe in Something with a capital S.

Ik geloof er niet in.

Ik denk wel dat er iets is maar ik heb geen idee wat. Ik wil er eigenlijk ook niks mee te maken hebben, tenzij het iets goeds is. Heb wel ooit iets paranormaals meegemaakt maar of dat ook echt was weet ik niet helemaal zeker.

Nope, I dont believe in it. Ik geloof wel dat wonderen bestaan, maar niet in dingen wat ik niet op deze aardbol gezien heb.

Ik heb de film Anabelle gezien, best een goede film! Maar is er een echt verhaal :0?dat wist ik niet (zou iemand er een kleine samenvatting van willen maken of een linkje van het verhaal sturen?)

Ik geloofde er eigenlijk nooit in totdat ik iemand leerde kennen die echt een soort nouja krachten ofzo had? En hij vertelde me ook dingen die hij helemaal niet kon weten (ook dingen die ikzelf nog niet wist) en hij heeft me erg geholpen met lichamelijke klachten ook en sindsdien geloof ik er dus wel in.

Lees het boek ‘Het geestige leven van Lucy Shaw’
like a bible to me

Dit. Ik geloof erin door een aantal dingen die ik zelf heb meegemaakt maar ik vind het oprecht écht eng.

Ik ben te nuchter voor paranormale dingen. Ik moet het eerst zelf zien/meemaken voor ik het geloof.