Paranormal Activity

wie heeft deze film al gezien? wat vond jij er van?
ik gister, en ik heb de hele nacht wakker gelegen!
ik denk dat dit de engste film is die ik ooit gezien heb. ( heb ik van meer gehoord)
en als je hem binnekort gaat kijken! Succes! spannend is hij in ieder geval wel! (6)
http://www.youtube.com/watch?v=wRF7JRPwTOI

Ik heb de trailer gezien… Lekker overdreven, al die reacties van “publiek” :’)
Anyway, ik vind 'm er wel grappig uitzien, kan ik weer klagen over hoe niet-logisch de mensen zich gedragen.

Ik heb hem gezien, Heb alleen het begin gemist.
Hij is echt heel Koel.
Maar je moet deze echt niet kijken als je niet tegen enge films kan.

Xx

ik heb hem ook gezien.
als je niet tegen enge films kan zou ik zeggen kijk hem niet.
ik vond het een beetje scary dat het een waargebeurd verhaal was

Jaaaa die wil ik echt graag zien! Lijkt me echt heel gaaf.
Ik moet er alleen nog even achterkomen wanneer 'ie bij ons de bioscoop gaat draaien…
xoxo

ik had er over gehoord van klasgenoten, toen zijn we met ze alle in een kringetje rond dat computer-scherm naar de trailer gaan kijken, en toen die persoon naar de camera werd gegooid, pakte ik zo een jongen uit me klas vast en ik schrok me echt dood…

Daarna [niet gelogen] viel de computer kast (ja, die hangen aan 't bureau bij ons) op de grond + ging een horloge van een meisje uit mijn klas 12x heeeel hard rond draaien en stopte op 't moment dat ze hem af deed… (dat draaien heb ik ook gezien)

Ik weer niet of alles toeval is, of dat het iets te maken heeft met die film… maar ik wacht nog even met erna toe gaan tot dat ik een grote groep mensen heb want ik ben nou al doods bang.

ik heb hem zondag gezien & vond het best eng! maar hadden heel veel doorgespoeld tot de nacht stukjes enzo het begin was nogal saai :blush: maar is het waargebeurd?

Heb hem vorige week gezien.
Damn, ik vind niet snel een film eng, maar deze was best heftig!
Dat komt denk ik grotendeels door die handcamera, alles lijkt dan zó echt. en je zit er echt middenin!

Eergister gezien, ik vond het einde wel wack, maar verder was ie wel spannend.

ik wil m wel zien?

Vandaag is bij mij in utrecht in de bioscoop de voorpremiere volgens mij en het NOS komt & een psycholoog xD

Ik heb hem afgelopen weekend gezien.
Er zaten uiteraard wat spannende stukken in, maar achteraf vond ik 't een erg flauwe film.
Het mooiste stukje vond ik de brand op 't bord en dat de vrouw uit bed werd meegesleurd.
Daarnaast bizarre stukken zoals 't licht aangaan op de gang en dat ze vrouw zo lang in de kamer stond.
Goede film, maar erg flauwtjes op 't einde.

Ik heb hem gezien, vond het niet zo’n boeiende film. Einde viel tegen.

Ik wil 'm zien dit stukje vind ik echt creepy

http://static.reelmovienews.com/images/gallery/paranormal-activity-night-vision.jpg

0_o

Wat gebeurd er in dat stukje dan?Ziet er wel eng uit 0.o

Ik wil hem wel zien, lijkt me alleen wel heeel eng.

Die lijkt me echt leuk :slightly_smiling_face: ik ga er binnenkort heen met vrienden, maar we moeten het nog even regelen omdat je in onze bios ineens je ID moet laten zien :’)

Dit is toch die film waarvan ze zeggen dat het de engste horror aller tijde is, of temiste die van het jaar ?
Hij lijkt me wel vet, ik hou van horrorfilms ^^

Vet weinig :'3

het is geen waargebeurd verhaal.