Paranormal activity [discussie]

up

Nou nou wat een discussie…

Haha, dat was ik me ook net aan het bedenken. Wordt wel een vervaarlijk felle discussie als iedereen het met elkaar eens is.

:’’)

't was gewoon 'n kutfilm daar kan niemand tegen in gaan xD

Het is verzonnen ja en ook niet een hele goede film. Wel vind ik het erg knap dat ze met een budget van 50.000 euro en 1 locatie zo’n film hebben weten te maken. Heb ik toch wel respect voor.

Verzonnen. Maar ik geloof wel in zo dingen, dat er in een huis gebeuren. Gewoon niet zo met die demonen enzo. ;p

Ik moet die film nog zien, maar ga hem volgende week kijken…

~

Paar C-acteurs en een handycam.

Pfoe wat een prestatie.

Zorg jij er dan maar is voor dat je met 50.000 euro een film zo bekend krijgt dat wij er hier op een forum over zitten te discussieren. Er zijn er maar weinig die de film niet kennen. :slightly_smiling_face:

zo hard verzonnen… heb alleen twee gezien met in de hoofdrol een zwembadstofzuiger ( weet het geen andere naam te geven)

goedkope film

Ik denk ook dat de reclame meer heeft gekost dan die hele film.

Ik wil niet zeggen dat je met weinig geld geen (goede) film kunt maken.
Maar PA is nou niet een cinematografisch hoogstandje in mijn ogen.

ik had m gekeken met het idee dat het echt gebeurd was, want mn vriendinnen vertelden me jaa dit en dit is gebeurd en het is uitgelekt op dvd enzoo
dus ik zo kijken in doooodsangst…
kom ik er later achter dat het gwn een film is en een regisseur enzo heeft…
haha echt een fail

De film heeft vooral gebruik gemaakt van free publicity. :slightly_smiling_face:

Dat wist ik niet.

Ik zeg toch ook niet dat het een cinematografisch hoogstandje is? Ik vind het gewoon knap dat zo’n amateuristische film zo bekend is geworden.