paranormal activity 3

hallo
wat vinden jullie van paranormal activity 3?
ik heb hem vannacht met me vriendin gekeken, en ik vond hem zoo eng !
maar je hebt heel veel verschillende dus ik weet niet of het de goeie is want in de trailer stonden die 2 meisjes voor de spiegel en riepen ze bloody marry maar in mijn film deed zo klein meisjes het met een man?

xx

die wil ik ook nog zo graag zien!! Maar niet midden in de nacht hoor, anders kan ik niet meer slapen :grinning:

Ik had hem ook gezien. Normaal ben ik altijd super bang en krijg ik naderhand nachtmerries of denk ik er steeds aan, maar dat had ik hierbij niet gelukkig.
Ik had hem eigenlijk wel wat enger verwacht, maar op het moment dat ik hem keek was het wel een beetje eng, maar was meer bang om te schrikken.

Maar in die van mij deden die meisjes ook niet samen bloody mary :’)

ik ga m nog kijken (:

ik wou 'm ook zien, maar hoorde 'n vriend dat hij niet geweldig was en dat 1 veel beter was dus ik heb 'm nog niet gezien omdat ik er niet zoveel van verwacht haha

Het gebeurt wel vaker dat beelden in een trailer niet in de film zelf voorkomen.

ik kijk nooooit enge films, maar toevallig dwongen mijn nichten mij om mee te gaan naar de bios dus deze heb ik wel gekeken. ik ben echt een schijterd qua films, maar ik vond deze eigenlijk niet heel eng. alleen het deel met de heksen en bloody mary vond ik een beetje eng, nouja eng, meer dat je er van schrikt zegmaar.

Ik vind het zoo raar want volgensmij staan die films in de verkeerde volgorde volgensmij moet je eerst 3 kijken dan 2 en dan 1

Ik heb er nachten niet van kunnen slapen.

Ik vond hem niet zo leuk.

Ik vond hem vele malen beter dan deel 2, maar deel 1 blijft nog altijd het beste. Super eng gewoon!

Ik heb echt medelijden met die jongen waarmee ik was. Ik heb zijn hele arm fijn geknepen, hahaha.

ik trok mijn vriendin aan de haren zo eng vond ik het haha

ik dacht hetzelfde, ook dat ik de verkeerde had, maar ik vond hem ook heel eng, ik vond deze de beste van de 3