Paranormal Activity 3

hee,

een vriendin en ik willen naar paranormal activity 3 gaan, is iemand er al heen geweest en hoe is 'ie? :blush: gaat het nog net hoe eng of is het echt geen aanrader? we willen namelijk wel slapen de aankomende maanden haha. sorry als er al een topic over was, ik heb gezocht maar niet gevonden!

xxx

Gewoon gaan.
Het ligt er echt aan of je snel bang wordt of niet. Hoor verschillende dingen erover, maar ik zou er super graag heen willen maar ze laten alleen 16+ binnen in de bios.

ik wil daar ook heeeenn. misschien even op Moviemeter kijken…

Volgensmij is hij best wel eng haha.

Zie dit maar als een upje. =d

haha dankjewel voor jullie snelle reacties! oke zal ik doen, gelukkig zijn we wel 16 dus als we willen gaan kan het gewoon :slightly_smiling_face: ik denk dat we wel gewoon gaan, en als hij dan toch heel eng is hebben we maar pech hehe

Ik wil dr ook echt heen.
De vorige delen waren al gaaf:3

Ik wil er ook heen, maar ik kijk echt nooooit horrors dus dan ga ik nooit meer kunnen slapen. Oh, en ik ben pas 14.

1 en 2 vond ik niet echt eng, maar de trailer van 3 leek wel een stuk enger!
Maar wel leuker. Ik zou gewoon gaan, zo erg kan het niet zijn :slightly_smiling_face:

ik ben vrijdag naar deel 3 geweest, als je nog wil slapen zal ik er niet heengaan, hij was echt niet normaal eng, ziekelijk eigenlijk XD Ik ben opzich niet snel bang voor films kijk eigenlijk alleen maar horror-films maar deze is echt té erg.

Ik ben ook geweest en tis maar waar je ‘eng’ gehalte ligt. Die van mij is best hoog dus ik vond hem wel leuk, maar niet super eng ofzo dat ik er niet van kon slapen of wat dan ook. Als je snel iets eng vind of snel niet van iets kunt slapen is hij wel eng ja denk ik ; p

^ geschikt om met je crush te kijken ?

als je moet uitgaan van het ‘eng-gehalte’ van paranormal activity 1&2 is er niks aan, en zie je alleen camerabeelden en beweegt er soms wat.

Maar heb 3 zelf niet gezien, dus kan (nog) niet oordelen natuurlijk

^ ja! kun je lekker tegen hem aankruipen hihi, want zelf ik schrok toch echt wel paar keer terwijl ik echt nooit schrik ookal vind iedereen een film super eng, bij deel 2 was ik in slaap gevallen haha echt vreselijk irritant ik wil het ook doodeng vinden dat lijtk me echt leuk hah

oke, dan ga ik hem downloaden, kijken of hij mee wilt kijken.

staat ie al op internet? kan hem op torrentz niet vinden…

Nee, ik kan hem ook niet vinden maar ben nog aan het zoeken.

Ik hoorde dat 3 beter was dan de vorige…mag ook wel want 2 vond ik echt kak.
Speelt er nu ook weer een poolcleaner de hoofdrol toevallig?

voor de pauze, niks aan
na de pauze, schokkend eng

dit is mij ook maar vertelt door een viendin hoor,
en haar eng gehalte ligt erg hoog.

Ik vind 1 & 2 zéer laf. Maar de bios maakt het sowieso enger. Het is een groot scherm en het geluid staat heel hard en is om je heen.

Volgens en vriendin was die het engst van alle 3 O.o