Hee allemaal,
Even vooraf; ik heb gezocht maar kon alleen topics vinden over mensen die hier benieuwd naar waren of het was niet datgene wat ik zoek. Verder wil ik ook even duidelijk maken dat ik écht niet zit te wachten op reacties zoals; je verbeeld het je, doe niet zo gek etc. Ik ben er heel zeker van en letterlijk doodsbang dus als je me niet kunt helpen, reageer dan niet.
Ik heb mijn hele leven, in ieder geval voor zover ik me herinner, het idee dat er ‘iets’ bij me is. Op mijn slaapkamer heb ik dit gevoel het sterkst.
Zo heb ik vaak het gevoel dat er iemand naar mij zit te kijken of achter me aan komt, bijvoorbeeld als ik de trap af liep had ik vaak dat ik de gangdeur meteen achter me sloot zodat ‘het’ niet mee de woonkamer in kon.
Toen mijn opa, de vader van mijn vader, ongeveer 5/6 jaar geleden overleden is heb ik hem die avond nog ‘gezien’. Hij was die woensdagmiddag 14:26 overleden, die tijd ben ik noooit vergeten, wat ik overigens ook vreemd vind omdat ik nooit aan denk. Ik lag dus die avond in mijn bed en opeens zag ik de romp en het hoofd van mijn opa op me af komen. Persoonlijk denk ik dat dit zijn manier was om afscheid van me te nemen.
Weer terug naar dat ik altijd een soort energie voel, sinds een week slaap ik ontzettend slecht. En ik ben er dus ook achtergekomen dat ik sindsdien die energie heel erg sterk voel en daarbij voel ik dat het niet ‘goed’ is, het is dus kwaad en slecht en wil iets van me. De nacht van 7 op 8 juli was dit ontzettend sterk. Dit heeft mij ongelooflijk bang gemaakt en ik voel het nu ook steeds bij me, tenzij ik het huis verlaat. Die nacht voelde ik heel tijd was naast me, naar me kijkend en gewoon echt in kwade zin. Ik heb de hele nacht wakker gelegen en de grote lamp aangedaan. Naar mijn ouders durfde ik niet aangezien mijn moeder ontzettend moe was en eindelijk kon slapen. Afgelopen nacht (8 op 9 juli) was ik heel bang om naar bed te gaan, ik heb daarom mijn nieuwe luchtbed opgeblazen en bij mijn ouders op de kamer gelegd om daar de nacht door te brengen. Dit heb ik 2 uur volgehouden op mijn luchtbed maar toen werd ik heel bang, ik kreeg een onbehaaglijk gevoel en ben naar mijn moeder gegaan (ik had haar al op de hoogte gesteld van dit alles). Toen ik bij haar op bed zat moest ik heel hard huilen en hoorden we het luchtbed helemaal kraken, achteraf waarschijnlijk omdat hij net nieuw is maar het duurde zeker een half uur. Ik heb die nacht geen oog dicht gedaan ondanks dat ik tussen mijn ouders in lag (wat alweer 10 jaar geleden was de laatste keer).
Bij de energie die ik voel krijg ik ook de angst dat hij in me gaat, dat ik of mijn familieleden bezeten worden.
Praten heb ik al geprobeerd, overigens bijna alleen overdag. Dan zeg ik dingen als; kom op dan, laat eens zien wat je kan. Zodat ‘het’ weet dat ik sterk ben en me niet zo op de kast laat jagen. Maar zodra het donker word (zelfs als het overdag is maar ik het rolluik dicht heb) word ik ontzettend bang en durf ik niets meer. Mijn moeder had op internet gelezen dat geesten zich voeden met angst en daar dus sterker van worden… wat mij nog banger maakt.
Na de eerste erge nacht heb ik het mijn oma verteld omdat die toen bij ons thuis was, zij vertelde dat ze paranormaal begaafd is en dat haar man (mijn andere overleden opa) altijd bij haar thuis komt spoken (lampen en machines aan/uit doen). Overigens vertelde ze me hier niet veel meer over maar ze zei er wel bij dat ik dus ook paranormaal kan zijn.
Vannacht slaap ik waarschijnlijk weer op mijn eigen kamer, sowieso wel met een lamp aan en op de gang ook. Ik heb homeopatische (?ofzoiets haha) slaappillen gekregen zodat ik hopelijk een keertje goed slaap. Mijn moeder heeft een of andere man op internet gevonden die vanaf afstand kan zien of er ‘iets’ bij ons thuis is en desnoods ons huis kan schoonmaken daarvan. Echter zal dit natuurlijk nog even duren want het is weekend…
Ik ben gewoon nu al bang voor vannacht en daarom vroeg ik mij af, wat kan ik zelf doen en hoe kan ik zorgen dat dit stopt? Ik vind het echt niet leuk en wil dit gewoon niet. Heb de afgelopen 2 nachten 1,5 uur totaal geslapen en dat is echt vervelend…