Paranormaal

Hey, ik vind het zo boeiend om verhalen te lezen van mensen die vreemde dingen hebben waargenomen zoals het zien van entiteiten en mensen die beweren dat ze voorwerpen kunnen laten bewegen met hun gedachten. Het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die anders zijn dan anderen of zij die net zoals mij meer willen weten over het paranormale. x

Ja ik vind het ook altijd heel leuk om het te lezen/docu’s te kijken erover! :slightly_smiling_face: Maar of ik het allemaal echt geloof…

Idd, kwil dus echt bewijs zien dat iemand bv. water kan laten bevriezen voor ik het zelf ga proberen :s anders lijkt het tijdverlies als het nep zou zijn.

Ja lijkt wel interessant xD … heeft iemand al ooit een ritueel/spreuk gedaan? ( zwart of wit maakt niet uit ) en werkte het echt?

o.o

Geef eens een vb. bij een ritueel. :stuck_out_tongue: Zouden er veel mensen dat doen? En wrm zou j dat willen doen? =3

Bv liefdesritueel om bv liefde sneller te vinden dan normaal … ben benieuwd of iemand dat eens gedaan heeft xd en of dat gelukt is

Ik heb soms wel dromen die dan later uitkomen zoals : Dat mijn hond een nestje krijgt van 6 pups toen ze nog niet eens zwanger was
Dromen dat ik mijn ketting in de speeltuin vind
Of wat me nog steeds dwars zit Mijn broer die me vertelt dat mijn oma is overleden en dat ik zeg ( kwam wel uit mijn mond maar ik zei het niet ) nee laat dan overgroot oma dood gaan ( SORRY) dat ik dan wakker word en dat mijn vader zegt dat mijn overgroot oma overleden is

:sob::muscle:

-

Eigenlijk heb ik al een geest gezien ofzo? Ik zag eens een meisje op mijn trap en zei dat tegen mijn beste vriendin. Ze geloofde me maar ik kon het zelf niet geloven? Ik dacht dat ik gek werd. Ik besloot om eens met mijn zus te praten en dacht nou ja ik kan toch vragen of zij gelooft in geesten? Dus ik vroeg het haar en ze zei dat ze 3 keer hetzelfde meisje had gezien. Ik vond dit echt eng want ik had het over geesten en niet over dat IK haar had gezien. Ik vroeg haar om het meisje te omschrijven en het kwam echt overeen met wie ik zag.

2

Ik droom ook best vaak dingen die dan de volgende dag gebeuren, nja best eng. Verder kan de vriend van mijn broertje met geesten communiceren, maar daar weet ik niet zoveel van.
Ik vind het ook altijd wel boeiend om van die verhalen te verlezen dus upje

Ik heb vaak dat ik denk dat het al eerder gebeurd is. Déjà vu of zoiets heet dat.

Maar da’s een teken van moeheid, niet iets paranormaals.
Ik heb nog nooooit zoiets meegemaakt, vind het op zich wel interessant maar weet ook nog niet of ik er helemaal in geloof.

hihi intresant topic…

ik heb zelf ook iets raars, ik kan pijn voelen van de genen dich bij me staan famieli en vrienden.
soms heb ik het heel vaak, of ik moet me er op concetreren.
het liefs sluit ik hier mij van af, anders loop je een hele dag met pijn om. aangezien ik met ouder mensen werk. (hebben altijd ergens last)

veel liefs van mij