Paranormaal, geesten, helderziend, voorspellend, hoogbegaafd... VERZAMELEN!

Hier kun je je gebeurtenissen met geesten, helderziendheid, voorspellende, hoogbegaafde en paranormale gebeurtenissen vertellen.

Ga niet liegen, alsjeblieft!

• Kraak elkaar niet af.
  • Zeg niet tegen iemand van “Ooh, dat lieg je!” of in die richting
  • Verzin niks
  • Vertel erbij hoe je dat ervoer toen.
    XXX

Nah, wat is jouw ervaring ermee?
Ik kon geesten zien en horen. Nu niet meer, ben ervoor geblokkeerd omdat ik met teveel angsten zat. Ik voel wel nog aanwezigheid soms.
Ook bleek dat ik in mijn slaap uit mijn lichaam trad, ook daar ben ik voor geblokkeerd.
Hoe ik dat ervaren heb met geesten? Vond het eng haha

Wat heeft hoogbegaafdheid ermee te maken…?

en dat doet me denken aan ‘one of these things just doesn’t belong here’

Ben er gevoelig voor ja, maar ik wil het helemaal niet. Vind het dood eng. Maar heb wel eens wat meegemaakt ja.

Ik ben hoogbegaafd, maar dat heeft niet echt iets te maken met de rest van dit lijstje. En euhm, ervaringen? Haha, ik zou niet weten wat ik zou kunnen zeggen.

Ik kom niet verder dan het zesde zintuig op tv.
Heb het zelf nooit meegemaakt, dus sta er verder ook niet zo voor open.

Ik zie het nog steeds :s

Ik heb niet echt paranormale dingen.
Wel heel vaak dat als ik ergens aan denk dat iemand de dag daarna daar ineens over praat. Of dat ik mijn moeder wil bellen/whatsappen hoe laat ze thuiskomt en dat dan net de deur opengaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik ben dolfinistisch begaafd

Ik heb wel eens wat rare dingen meegemaakt, maar ik geloof niet echt in paranormale dingen, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken:’)

wait what
huh

Nee, gewoon gek doen.
Al zag ik een jongen op tv die zei dat hij met dolfijnen kan praten.
Maar ik geloof het zelf niet, cold reading wordt ook vaak gebruikt.

Hoogbegaafdheid hoort hier niet bij. De rest is allemaal zweverig en ‘je moet erin geloven’ terwijl hoogbegaafdheid gewoon een bewezen verschijnsel is.

Ik ben hoogbegaafd maar heb nooit rare dingen meegemaakt… wel droom ik altijd vanuit helikopterzicht (ik zweef om mezelf heen).
Ik geloof niet in geesten of god of wat dan ook maar wel dat een huis soms een bepaald gevoel heeft, in sommige huizen voel ik me absoluut miserabel terwijl andere huizen/kamers heel veilig aanvoelen… maar dat is misschien gewoon feng shui?

Ik denk dat je paranormaalbegaafd verward met hoogbegaafd