paranormaal begaafd?¿?

Nee ik heb het niet en het lijkt me echt eng.

jaar daar kwam ik net ook al achter :stuck_out_tongue:

Reiki wordt door beoefenaars omschreven als een natuurlijke geneeswijze, die toegepast kan worden om een positieve invloed uit te oefenen op disharmonie in ieder deel van (bijvoorbeeld) het menselijk wezen. Reiki wordt toegepast ter behandeling van klachten op fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel niveau, en eveneens ter versterking van gezondheid en welbevinden. Beoefenaars claimen, dat het een alomvattend harmoniserende uitwerking heeft op alles waaraan energie ten grondslag ligt, zowel mensen, dieren, planten, objecten als situaties.

bron : wikipedia

het lijkt me best wel intressant. hoe oud ben je nu nicole en hoe oud was je toen je het voor het eerst kreeg zeg maar?

Ik geloof niet dat iemand dat heeft.

?

hm, een beetje.
sommige dingen enzo…

Ben ik onduidelijk :p? Ik bedoel gewoon; ik geloof niet in paranormale gaves.

ohh zoo, jaa sorry k snapte het niet helemaal :stuck_out_tongue:

woe creepy. :wink:

ik kan energie chanelen zegmaar… healen
maar ik zie het niet echt als een gave ik ben er namelijk van overtuigd dat er veel meer mensen zijn die dat kunnen…

en telepatie…

Wat is telepatie dan? *-)

ik geloof heilig in. Ik ken ook enkele mensen met deze gave. Maar ik niet. Het lijkt me moeilijk om te accepteren.

Mijn opa kan mensen helen. Mijn zus had bijv. een ontstoken teen (gatver) en toen streek mijn opa eroverheen. De volgende dag had ze geen ontstoken teen meer. Hij haalt dan met zijn hand die pijn weg ofzo, hij strijkt het weg.

Nou uhm. Ik vind het niet paranormaal begaafd ofzo,
maar ik zeg wel super vaak dingen die net iemand anders wilde zeggen.

Dat heb ik ook wel eens, maar dat is niet echt paranormaal begaafd denk ik O:)

reiki / healen ?

@REBECCAFASHION: Geen idee :stuck_out_tongue: Kan wel ^^ Ik denk dan Reiki :wink:

Dus alle mensen die beweren dat te hebben liegen, volgens jou?

okee :wink: