paranormaal begaafd?¿?

Ik had een vraag.
Zijn er hier nog meer meiden die en paranomale gave hebben?
dat is wat ik graag wou weten ik heb ook een soort an paranormale gave
ik kan met geesten praten en zien
en soms kan ik zomaar iemands gedachten lezen.
zijn er nog meer meiden hier met zo’n gave?

Nee, ik niet, ik geloof er ook niet in, maar iedereen z´n mening he?!

nee heb ik niet, maar lijkt mij heel erg eng om dat te hebben :blush:

Ik geloof er wel in maar heb het niet…

het is soms best wel eng maar soms ook vervelend
bij mij in de klas zit nog een meisje met zo’n gave maar de hele klas weet dat wij daar in geloven en ook hebben maar dan maken ze egt de hele tijd vervelende opmerkingen.

Ik word áltijd misselijk en onrustig en naar als er iest naars gaat gebeuren. Ik weet dan niet precies wat, maar kan wel ongeveer zeggen waar het aan ligt.

Bijvoorbeeld: Ik had laatst dus zo’n ja ‘aanval’ en toen wist ik dat het iets te maken had met mijn moeder. Nou toen belde ik mijn moeder die middag en vertelde ze dat ze net te horen ha gekregen dat haat beste vriendin borstkanker had.

Het is best raar, en ik heb het alleen bij echt nare dingen zoals ernstige ziekte en dood. Het is vervelend want als ik dat gevoel dus heb (is niet heel vaak hoor) dan weet ik dus dat er iets kuts gaat komen. Alleen niet precies wat en daar word ik dan erg onrustig van.

Ook heb ik vaak dat ik aan mensen denk, en dat ze dan echt een seconde erna bellen/voor me deur staan/mailen…dat soort dingen. Maar dat is volgens mij gewoon intuïtie wat iedereen wel heeft.

;o

nee ik heb geen gave ;p

x

is dat neit vet eng nicole?
praat je wel eens met geesten dan?
:open_mouth:

ik heb geen gave… het lijkt me op zich best wel leuk om zo’n gave te hebben maar ook heel lastig en raar…

ik vind het soms ook wel eng laatst een keer in de klas onder wiskunde schrok ik echt heel erg toen ik ineens een schim bij de deur weg zag vliegen

-

aah :open_mouth: ga je dan ook gillen enzo?
maar… heb je al eens met geesten gepraat? met dierbare overledenen ofzo?

Nee, ik heb geen gave volgens mij…
Ik heb weleens als ik alleen thuis ben dat ik dan een stem hoor die mijn naam fluistert, heel raar…

-

UP

ik kan geeste zien… maarja meer niet en ook dinge voelee

Nee ik heb het niet, lijkt me ook niet heel leuk om te hebben :stuck_out_tongue:
En ikben altijd bang dat iemand het heeft en dat ze dan weten wat ik denk als ik lullige dingen denk (A)

Soms telepathie … samen met een vriendin, dan zeggen we op precies hetzelfde moment hetzelfde…
ik weet niet of je dat een gave kunt noemen maar het is wel een zesde zintuig

k had het neit tegen jouw deze keer haha :stuck_out_tongue: maar tegen nicole :wink:

wat is reiki .?! :blush: