Paranomale genezers/heldervoelend

Ik kon hier zo snel nog geen topic over vinden, vandaar dat ik m’n vraag maar even zo stel. Heeft hier iemand ervaring met heldervoelende en/of paranomale genezers?

M’n moeder stelde pas voor om naar een mevrouw te gaan die een soort aan kan voelen hoe je in elkaar zit en ook op een bepaalde manier pijn van je weg kan nemen. Eerlijk gezegd vind ik zulk soort dingen nogal vreemd, erg lastig geloven en ook helemaal niet prettig om te doen (al eens eerder een alternatieve geneeswijze geprobeerd). Ik heb nu meer de instelling van goh, proberen kan geen kwaad, maar ik ben vooral benieuwd naar wat die mensen nou eigenlijk precies doen want dat kon m’n moeder me niet precies vertellen.

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel erg interessant!
Ik denk dat je er vooral open voor moet staan.

Ik heb er ervaring mee, mijn ex-buurvrouw kon dat.
Ik kreeg soms erge steken in mijn zij, en nadat ik een soort ‘handoplegging’ kreeg was het er niet meer.

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar heb ook zoiets van proberen kan geen kwaad. Ik zie het vaak als een placebo effect.

Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk opzich dat het ook wel gedeeltelijk met erin geloven te maken heeft en ik doe ook wel echt m’n best om er open tegenover te staan, maar op de een of andere manier moet ik zulk soort dingen begrijpen voordat ik erin kan geloven. Maar alsnog wil ik het wel gaan proberen ja, kan inderdaad geen kwaad

Ik weet ook niet goed in hoeverre je erin moet geloven, maar aangezien het bij sommige mensen helpt, zou ik het vooral een keertje proberen. Als je er voor open staat, helpt het jou misschien ook wel, wie weet! Ik vind het wel heel interessant, ook al geloof ik er niet echt in.

http://forum.girlscene.nl/forum/nieuws-en-actualiteiten/geloof-jij-geesten-discussie-249854.0.html

Dit topic misschien?