Paradox

Hoi

Ik moet voor een opdracht voor volgende week een foto maken met als thema paradox, alleen loop ik dus een beetje vast vanwege het thema,omdat niks wat ik bedenk echt een paradox is.
Dus misschien als jullie ideeën hebben zou ik het heel fijn vinden om ze te horen :slightly_smiling_face:

Misschien een foto maken van een spiegel waar jij zelf niet op staat, dus vanuit een hoek? Niet echt een paradox maar misschien haal je er nog ideeën uit :slightly_smiling_face:

Dat was ook het enige wat ik tot nu toe geprobeerd heb alleen dan met twee spiegels tegenover elkaar alleen dat werkte echt voor geen meter aangezien mijn camera er altijd op stond :stuck_out_tongue:

Maar wel bedankt voor het idee :slightly_smiling_face:

Doe eens paradox - google image.
Eens gala aan inspiratie komt je tegemoet.

Een paradox is een schijnbare tegenstelling, dus je object moet iets zijn/lijken dat in werkelijkheid niet kan gebeuren…
Doet me denken aan de werken van… (naam ontglipt me). Die man die tekent/schildert waarbij in 1 prent verschillende dingen te zien zijn;verschillende (tegenstrijdige) perspectieven.

Foto’s zoals deze dus. :wink:

Oh thanks alleen mogen we de foto niet bewerken :frowning_face:
Ik moet de foto morgen inleveren en heb gewoon een oude foto van een weerspiegeling gebruikt

Dus kan slotje op :slightly_smiling_face:

^ slotje dus :slightly_smiling_face: