Parachute springen

Hee meiden!

Ik ben plannen aan het maken met een vriendin om dit jaar nog bij Paracentrum Texel parachute te springen! Nou ben ik heel benieuwd of hier iemand is die dit al eens eerder (daar?) heeft gedaan, ik zou het leuk vinden als je je ervaringen wilt delen :slightly_smiling_face:

xxx

up

Nee, maar ik wil het zelf ook een keer doen!

Zie het maar als een upje :slightly_smiling_face:

Nee, heb ik nog nooit gedaan(wel bungeejumpen), maar lijkt me wel supergaaf. Wil ik ooit nog een keer doen! Ben benieuwd naar ervaringen, dus ik up mee.

Mijn broer doet dat als hobby :b Die gaat ook regelmatig naar Texel, of Teuge, om een aantal keer op een dag te springen.
Ik zou heel graag eens met hem mee springen maar dan moet je geloof ik iets van 1000 sprongen gemaakt hebben en dat duurt nog wel even (:

upje

Ik heb het gedaan , niet op Texel maar in Duitsland. En niet om je bang te maken want het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik ben nog nooit in m’n leven zo bang geweest en ga t ook nooit meer doen :cold_sweat: Nou moet ik zeggen dat ik niet echt een held ben met dingen durven.

upje

Alleen paragliden, ook heeel gaaf!

Jaa dat heb ik zelf ook gedaan in Frankrijk! Heeeeel gaaf haha :slightly_smiling_face:

jaaa

ik heb het gedaan in Rotterdam
en vond het mega vet! ik zou zo nog een keer gaan != D :upside_down_face:

Dat lijkt mij echt mega vet, ook al heb ik hoogtevrees ;3
maar een upje voor jou! :upside_down_face: + zoiets moet je indd zelf meemaken, de ene ervaard het weer anders dan de ander ofc.

Ik heb wel vorig jaar geparaglided was echt gaaf!

Ik heb 2 tandensprongen gemaakt! :grinning: Wil je dat ook gaan doen een tandemsprong of echt zelf leren parachutespringen d.m.v. een cursus etc. ?

Ik vond het echt geweldig!! Na de eerste keer was ik zó enthousiast dat ik een paar weken daarna nog een keer ben gaan springen! Ik wilde toen ook heel graag zo’n opleiding doen om daarna zelfstandig te kunnen springen. Maar het hoge prijskaartje wat daaraan hangt, was me toch iets te veel. Het is helaas echt super duur :frowning_face:

Ik heb beide sprongen ook laten filmen/fotograferen, zou ik ook zeker laten doen! Is wel wat duurder, maar je krijgt er waarschijnlijk geen seconde spijt van…

Veel plezier!!